کدخبر: 13288

تیراندازی جان 2 نفر را گرفت| حمله مسلحانه شهر را بهم ریخت

به گفته این منابع، نیروهای اورژانس نیمه شب گذشته به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و پلیس معتقد است که این حادثه احتمالاً بر اثر درگیری بین باندهای رقیب اتفاق افتاده باشد.

 منابع رسانه ای فرانسوی از کشته شدن ۲ نفر در پی تیراندازی نزدیک یک ورزشگاه در شهر لیون فرانسه خبر دادند. النشره گزارش داد، منابع رسانه‌ای فرانسوی از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر بر اثر تیراندازی نزدیک یک ورزشگاه در شهر «لئون» فرانسه خبر داد و افزود یکی از زخمی‌ها وضعیت وخیمی دارد و و زخمی دیگر از ناحیه ساق پا هدف قرار گرفته است.

به گفته این منابع، نیروهای اورژانس نیمه شب گذشته به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و پلیس معتقد است که این حادثه احتمالاً بر اثر درگیری بین باندهای رقیب اتفاق افتاده باشد. گمان می‌رود که تیراندازی درست قبل از نیمه‌شب در بیرون ساختمانی در نزدیکی استادیوم آغاز شده باشد که تازه‌ترین حادثه تیراندازی در این منطقه به شمار می‌رود.

گفتنی است اوایل این ماه، یک جوان ۱۸ ساله در منطقه «ویلوربان» لئون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و با جراحاتی که جانش را تهدید نمی‌کرد، به بیمارستان منتقل شد. در ۱۱ ماه مه نیز تیراندازی دیگری در خیابان «ژان والیه» و «ژان ژورس» رخ داد که در آن ۳ نفر سوار بر یک خودرو با سلاح‌های اتوماتیک به سمت یک خودروی دیگر که یک گروه ۴ نفره سوار آن بودند، تیراندازی کردند.

ارسال نظر: