کدخبر: 13356

حیوان آزاری مرد را روانه زندان کرد| جزئیات وحشتناک

سرگرد کریم زاده ادامه داد: با اقدامات و بررسی های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به پلیس منتقل شد.

عامل انتشار ویدئویی از آزار و اذیت یک قلاده سگ در فضای مجازی که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده بود، شناسایی شد. رئیس پلیس فتای شهرستان بافت از توابع کرمان بیان کرد: به دنبال شکایت نماینده حامیان حقوق حیوانات مبنی بر انتشار یک ویدئوی حیوان آزاری در فضای مجازی که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم و حامیان حیوانات شده بود، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرگرد کریم زاده ادامه داد: با اقدامات و بررسی های  فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به پلیس منتقل  شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم پس از مواجهه با مستندات در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که برای تفریح و سرگرمی این ویدئو را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده است.

بنابر این گزارش، انتشار هرگونه ویدئو که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی می شود و پلیس فتا در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و همچنین انتشار دهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هموطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر: