کدخبر: 13404

پرتغالی های استقلال را جارو کردن!

شواهد و قرائن نشان می دهد که غلامی از استقلال جدا خواهد شد اما تا این لحظه هنوز این جدایی رسمی نشده است.

 غلامی که قراردادش به پایان رسیده علاوه بر پیشنهاد استقلال، با دو پیشنهاد مواجه شده است. پیشنهاد از قطر و پیشنهاد از اروپا که در واقع پیشنهاد اروپایی اش از دو باشگاه پرتغالی است.

شواهد و قرائن نشان می دهد که غلامی از استقلال جدا خواهد شد اما تا این لحظه هنوز این جدایی رسمی نشده است.

یک باشگاه قطری و دو باشگاه پرتغالی با مدافع استقلال تماس گرفته و پیشنهاد جذب او را داده‌اند. غلامی که چند ماه به دلیل مصدومیت دور از میادین بود،با بازگشت خود به استقلال توانست از نظر فنی منتقدانش را راضی کند و حتی به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شود. 

البته شنیده شده غلامی در صحبتی که با مسئولان استقلال هم داشته عنوان کرده که به احتمال زیاد به اروپا خواهد رفت و نمی‌خواهد به قطر برود اما در صورتی که لژیونر نشود، در استقلال خواهد ماند. از نکات قابل توجه در مذاکرات او با دو باشگاه پرتغالی این است که این بازیکن قول فیکس بودن را هم از طرف مقابل خود گرفته است.

به هر حال با توجه به جدایی احتمالی غلامی و بلاتکلیفی بازگشت یزدانی و مرادمند و همچنین عدم تمدید قرارداد سیلوا،دانشگر و چشمی تا این لحظه به نظر می رسد شرایط خط دفاعی استقلال در نقل و انتقالات مناسب نباشد مگر این که باشگاه استقلال طی این روزها فکری به حال تمدید قراردادها و جذب مدافعان جدید داشته باشد.

ارسال نظر: