کدخبر: 13624

صید جدید استقلال غوغا کرد

محمد محبی فصل گذشته بر اساس توافق باشگاه سپاهان و سانتاکلارا با شهریار مغانلو معاوضه شد و قرارداد سه ساله با باشگاه پرتغالی منعقد کرد.

شب گذشته محمد محبی وینگر و مهاجم تیم سانتاکلارا ایران را ترک کرد تا در دور جدید تمرینات این تیم پرتغالی حاضر شود.محمد محبی که فصل گذشته به همراه این تیم با کسب ۴۰ امتیاز از ۳۴ بازی هفتم شد بعید به نظر می رسد دومین فصل حضور در ترکیب تیم پرتغالی را تجربه کند به این خاطر که با درخواست جدی باشگاه های ایرانی برای حضور در لیگ برتر مواجه شده و پیش بینی می شود درنهایت با صدور رضایتنامه از سوی باشگاه سانتاکلارا بار دیگر پیراهن یک تیم ایرانی را برتن و بازی در لیگ برتر را تجربه کند که بی میل با این اتفاق نیست.

به این خاطر که محمد محبی در روزهای حضوردر لیگ برتر توامان پیراهن تیم امید و تیم ملی را برتن کرد و حتی در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در زمان مربیگری مارک ویلموتس یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود اما اکنون مدت هاست که به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت نمی شود.

 

بر اساس خبرهای رسیده از پرتغال مذاکرات استقلال و سپاهان برای در اختیار گرفتن قطعی محمد محبی جدی تر از دیگر تیم های ایرانی دنبال می شود و گفته می شود استقلال به خرید این بازیکن نزدیک تر از سپاهان شده است چرا که پیشنهاد بهتری برای خرید محمد محبی به باشگاه پرتغالی ارایه داده است. باشگاه استقلال در تلاش برای خرید قطعی بازیکن فصل گذشته سپاهان است و پیش تر گفته شده بود حاضر شده برای دریافت رضایتنامه این بازیکن ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه پرتغالی پرداخت کند و شاید در مذاکرات جدید این مبلغ را بالاتر برده باشد. به نظر می رسد باشگاه استقلال به واسطه قطعی شدن حضور الهیار صیادمنش در تیم هال سیتی و درآمدی که از این انتقال به دست آورده شرایط بهتری از نظر مالی برای خرید محمد محبی پیدا کرده و هیچ بعید نیست در روزهای آتی موفق به اخذ رضایتنامه این بازیکن از باشگاه سانتاکلارا پرتغال شود.

محمد محبی فصل گذشته بر اساس توافق باشگاه سپاهان و سانتاکلارا با شهریار مغانلو معاوضه شد و قرارداد سه ساله با باشگاه پرتغالی منعقد کرد. بند فسخ قرارداد او ۳ میلیون دلار است اما پیشنهادات ارایه شده از سوی تیم های ایرانی برای در اختیار گرفتن محمد محبی پایین تر از یک میلیون دلار است و باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه پرتغالی در برابر پیشنهادات تیم های ایرانی به خصوص استقلال کوتاه خواهد آمد یا خیر. در صورت عددم صدور رضایتنامه محمد محبی از سوی باشگاه سانتاکلارا این بازیکن یک فصل دیگر بازی در لیگ برتر پرتغال راتجربه خواهد کرد به این خاطر که جز از سوی تیم های ایرانی پیشنهادی دریافت نکرده است.

ارسال نظر: