کدخبر: 13633

محمدرضا گلزار | عکس محمدرضا گلزار | بیوگرافی محمدرضا گلزار

چهره پیر و چروک محمدرضا گلزار کنار خانم اسکی باز| پیر نشو لعنتی!

محمدرضا گلزار با انتشار عکسی از صورت پیر و چروکش طرفداران را نگران کرد.

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. محمدرضا گلزار با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.محمدرضا گلزار با انتشار عکس هایی از ماشین های لاکچریش حاشیه زیادی ایجاد کرده است. محمدرضا گلزار به تازگی از خانه فوق لاکچریش در خارج از ایران رونمایی کرده است.

خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است

بیوگرافی محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد. خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی هنر را حرفه ای دنبال کنم اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اول بودم.​​محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

خانواده محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار دو برادر به نام های علیرضا و بردیا دارد و خودش فرزند دوم خانواده است . علیرضا مهندس عمران  و برادر کوچکترش مترجم انگلیسی می باشد. در خبرها آمده است که وی یک خواهر هم دارد ولی تابحال تصویرش در فضای مجازی منتشر نشده است.  به همین دلیل خیلی جاها شایعه شده است که بخاطر اینکه محمدرضا گلزار خیلی غیرتی است دوست ندارد تصویر مادر و خواهرش در فضای مجازی منتشر شود.

محمدرضا گلزار در مصاحبات خود گفت : من روی اعضای خانواده ام متعصب و غیرتی ام و رضایت خانواده ام همیشه اولویتم بوده است.  پدر محمدرضا گلزار اهل تبریز بوده و موافق ورود گلزار به عرصه بازیگری نبود. گلزار به دلیل مخالفت پدرش اولین فیلمش را پنهانی بازی کرد و با گذشت زمان پدر با قضیه بازیگر شدنش کنار آمد.

پدر محمدرضا گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش خانه دار است برادر وی علیرضا گلزار مهندس عمران ، خواهر وی اتوسا گلزار مترجم زبان آلمان و برادر کوچکش بردیا گلزار مترجم زبان انگلیسی است گلزار به تورک بودن خود افتخار میکندزمانی که در دبیرستان مشغول به تحصیل بود والیبالِ حرفه ای بازی میکرد  در باشگاه های پارس خودرو، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بازی کرده و در زمان خودش جز بهترین های تهران بود البته اسکی را هم دنبال میکند و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد. وی درسش در دوران تحصیل خوب بوده و نامش در صدر شاگردان اول جای داشته است ، رتبه کنکور محمد رضا گلزار در کنکور سراسری 5 بوده است که برای یک بازیگر آمار فوق العاده ایست.

جوایز محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در بخش تجلیل و نکوداشت دومین “جشنواره فیلم‌های ایرانی در تورنتو” در سال ۲۰۱۰، از ۱۰ سال بازیگری محمد رضا گلزار به عنوان “تک ستاره سینمای ایران” تجلیل و جایزهٔ این بخش به وی اهدا شد. برای فیلم شیش و بش در سومین “جشنواره فیلم‌های ایرانی در تورنتو” در سال ۲۰۱۱ از وی تقدیر شد.به عنوان “خوش‌پوش‌ترین بازیگر سینمای ایران” در نظرسنجی مجله “زندگی ایرانی” در سال ۱۳۹۰ برگزیده شد.  انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان “مرد شایسته ایران” در نظرسنجی مجله “پوشش” در سال ۱۳۸۹. کاندیدای بازیگر نقش اول مرد برای فیلم بوتیک در جشن “دنیای تصویر” در سال ۱۳۸۴. کاندیدای لوح زرین انتخاب ویژه سال برای فیلم بوتیک در دوره ۵ منتخب سایت ایران اکتور (بهترین‌های سال) در سال ۱۳۸۴

ورزش محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

​​محمدرضا گلزار به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز تیم ارتعاشات صنعتی در سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

مدلینگ محمدرضا گلزار 

او با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست در سال ۱۳۸۰ به عنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. جزو اولین مدل‌های تبلیغاتی ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت پس از اکران فیلم شام آخر در سال ۱۳۸۰ شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او سال ۱۳۸۱ با این شرکت قرارداد بست وی همچنین به عنوان مدل آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌هایی همچون چرم و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است. او مدیریت مجموعهٔ Men’s club که خدمات زیبایی برای آقایان ارائه می‌دهد. روزنامه نگار و یکی از اعضای تحریریهٔ مجلهٔ رویش در سال ۱۳۸۷.

ارسال نظر: