کدخبر: 13665

مجتبی پوربخش مجری معروف سرطانی شد

از مجریان با سابقه و کاربلد و حرفه ای کشورمان بوده که سوابق زیادی در زمینه اجرا دارد و بیشتر در برنامه های ورزشی سابقه فعالیت دارد.

مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش با انتشار این پست در صفحه‌ی اینستاگرام خود، از مبتلا شدن به سرطان خون خبرداد.مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش با انتشار این پست در صفحه‌ی اینستاگرام خود، از مبتلا شدن به سرطان خون خبرداد.

از مجریان با سابقه و کاربلد و حرفه ای کشورمان بوده که سوابق زیادی در زمینه اجرا دارد و بیشتر در برنامه های ورزشی سابقه فعالیت دارد. او در 8 آبا ماه 1361 در شهر رشت چشم به جهان گشوده است و در رشته مدیریت رسانه های ورزشی تحصیل کرده موفق شده که تا مقطع کارشناسی ارشد آن را ادامه بدهد و در نهایت دکترای این رشته را اخذ نماید.

مجتبی پوربخش علاوه بر اینکه مجری بسیار کاربلدی است در فوتبال نیز دارای مدک مربیگیری میباشد و توانسته مدرک مربیگری C آسیا را دریافت نمایید.

سوابق و سال شروع اجرا و گزارشگری

مجتبی پوربخش

او ابتدا فعالیت خبرنگارای خود را باشگاه خبرنگاران جوان شروع کرد. در سال 82 به صورت رسمی کار خود را در مجریگری اغاز کرد و در سال 1391 با همکاری پیمان یوسفی و مزدک میرزایی به عنوان مجری برنامه ای مخصوص تحیلی لیگ یک را آغاز کرد.

 بهترین تهیه کننده ورزشی

مجتبی پوربخش

مجتبی پوربخش از تهیه کننده های مطرح کشورمان نیز است و تا به حال برنامه های زیادی را در تلویزیون تهیه کنندگی کرده است و به دلیل سابقه بالا او در تهیه کنندگی در سال 1396 به عنوان بهترین تهیه کننده ورزشی انتخاب شد تا نشان بدهد در زمینه برنامه سازی و مجریگری بسیار تبحر دارد.

مجتبی پوربخش

ارسال نظر: