کدخبر: 13702

زلزله | اخبار روز | اخبار مهم

آمار فوتی های زلزله هرمزگان| آخرین خبر از 3 زلزله در یک لحظه

ساعت ۰۳:۵۵ نیز زمین لرزه شدیدی با قدرت۶.۳ ریشتر در عمق ۲۶ کیلومتری زمین بندر خمیر را لرزاند.

سه زمین لرزه شدید بالای ۶ ریشتر بامداد امروز غرب هرمزگان را لرزاند.سه زمین لرزه شدید بالای ۶ ریشتر بامداد امروز غرب هرمزگان را لرزاند.زلزله ای به بزرگی 6/1 ریشتری در عمق 10 کیومتری زمین هرمزگان را لرزاند. بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور در ساعت 02:02:07 بامداد امروز زلزله به شدت 6.1 ریشتر بندرخمیر و بندرلنگه را لرزاند. مختصات این زلزله که در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده، 26.78 درجه عرض شمالی و 55.3 درجه طول شرقی ثبت شده است. این زلزله در 34 کیلومتری بندر خمیر، 41 کیلومتری بندر کنگ و 48 کیلومتری بندرانگه رخ داده است.

سه زمین لرزه شدید بالای ۶ ریشتر بامداد امروز غرب هرمزگان را لرزاند.بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، ابتدا ساعت  ۰۲:۰۲ بامداد زمین لرزه ۶.۱ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان های بندر خمیر و بندرلنگه را لرزاند و سپس ساعت ۰۳:۵۴ زمین لرزه ۶.۱ ریشتری در عمق ۲۸ کیلومتری زمین حوالی بندر کنگ را به لرزه در آورد.

ساعت ۰۳:۵۵ نیز زمین لرزه شدیدی با قدرت۶.۳ ریشتر در عمق ۲۶ کیلومتری زمین بندر خمیر را لرزاند. شدت این زمین لرزه ها به حدی بود که در بندرعباس و برخی دیگر از شهرستان های استان ، جزایر خلیج فارس و حتی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به شدت احساس شد.

آمار فوتی ها و مصدومان زلزله هرمزگان

زلزله

بنابر آمار رسمی زمین لرزه های شدید در غرب هرمزگان تاکنون ۵ کشته و ۱۲ مجروح در روستای سایه خوش بندرلنگه بر جای گذاشته است. مصدومان به بیمارستان های بندرلنگه و بندرخمیر اعزام شدند.

ارسال نظر: