کدخبر: 13703

شمال ایران بهم ریخت| حادثه وحشتناک در دریای خزر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: این خانواده عصر روز گذشته به شهرستان آستانه اشرفیه، محدوده روستای سلیم چاف رفته بودند که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از غرق شدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در دریای خزر محدوده روستای سلیم چاف آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: ۳ نفر از غرق‌شدگان جان‌باختند.

سیاوش غلامی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از غرق شدن ۴ مسافر در دریا خبر داد و اظهار داشت: ۴ مسافر جوان از اعضای یک خانواده که برای شنا به دریا رفته بودند، غرق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: این خانواده عصر روز گذشته به شهرستان آستانه اشرفیه، محدوده روستای سلیم چاف رفته بودند که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

غلامی به حضور و تلاش عوامل امدادی هلال احمر برای نجات غرق‌شدگان و خارج کردن آنان از آب اشاره کرد و ابراز داشت: ۳ نفر از اعضای این خانواده شامل ۳ زن ۲۸، ۳۰ و ۳۲ ساله از آب خارج شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از این افراد جان‌باختند و یک زن به کمک نیروهای امدادی احیا و به بیمارستان منتقل شد گفت: جسد مرد ۲۷ ساله هنوز پیدا نشده و تلاش‌ها برای پیدا کردن او ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، با گرم شدن هوا و حضور مسافران و بومیان در دریا و مناطق ساحلی استان گیلان با وجود اجرای طرح‌ سالم‌سازی دریا شاهد روند افزایشی آمار غرق‌شدگان در استان هستیم.

 

ارسال نظر: