کدخبر: 13728

پرسپولیس به دنبال مهاجم می گردد

پرسپولیس نایب قهرمان لیگ گذشته، فاتح پنجره نقل و انتقالاتی لیگ تا به اینجا بوده است.

میثم رضاپور پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: با این اظهارنظر که سعید صادقی یک بازیکن معمولی است، به هیچ وجه موافق نیستم. من با صادقی در خونه به خونه کار کردم و به خوبی می دانم که او چه بازیکن باکیفیتی است. بازیکنی با آمار ۱۴ پاس گل و ۷ گل زده، قطعا مهره با ارزش و قابلی است.فاصله زیادی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده و تیم های حاضر در این رقابت ها مشغول تقویت ترکیب خود هستند. فصل نقل و انتقالات با ارائه ارقام نجومی و مافوق تصور در حال پیگیری است و باشگاه ها در اصطلاح مشغول بمب ترکاندن هستند. در این بین یک باشگاه کوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است.

پرسپولیس نایب قهرمان لیگ گذشته، فاتح پنجره نقل و انتقالاتی لیگ تا به اینجا بوده است. رضا درویش مدیرعامل سرخ ها، موفق شده که اکثر نیازهای کادرفنی تیم خود را در چند پست حیاتی برآورده کند. او و کادر همراهش ضمن توافق با مهره های کلیدی چوت مهدی ترابی، میلاد سرلک و سیامک نعمتی، ستاره های جذاب بازار نقل و انتقالات را یک پس از دیگری جذب باشگاه کرده است.

ملی پوشانی نظیر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی که همگی مشتریانی پر و پا قرص داشتند، سرخپوش شدند. در ادامه نیز گئورگی ولسیانی مدافع بلند قامت سپاهان، پس از حصول توافق با مدیران پرسپولیس، به این تیم پیوست. زوج پورعلی گنجی-ولسیانی در قلب خط دفاعی، یک اتفاق جذاب برای یحیی گل محمدی است و پس از سال ها خبری از سید جلال حسینیِ تازه بازنشسته شده در فصل پیش رو نخواهد بود.

در هر صورت پرسپولیس ۱۴۰۱ تیم جذاب و پر ستاره ای است که می تواند در هر بازی تماشاگران زیادی را به ورزشگاه بکشاند. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که پرسپولیس با جذب مهاجم، مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیست و دوم خواهد بود. تا امروز چندین گزینه ایرانی و خارجی برای این پست مطرح شده که فعلا هیچکدام به توافق نهایی با پرسپولیس نرسیده اند. گسترش نیوز برای بیشتر وضعیت فعلی سرخپوشان و خریدهای پرتعداد این تیم، گفت و گویی با میثم رضاپور پیشکسوت پرسپولیس انجام داده که در ادامه می خوانید.

پرسپولیس جایگزین های خوبی جذب کرده است

پرسپولیس

میثم رضاپور پیشکسوت پرسپولیس درباره بازیکنان جدید این تیم گفت: به نظر من بازیکنان جدید با کیفیت و با ارزش هستند و کادرفنی با چشم باز آن ها را انتخاب کرده است. پرسپولیس مطابق نیازهای ترکیب، جایگزین های خوبی را برای فصل جدید جذب کرده و از این جهت باید به آن ها دست مریزاد گفت. معتقد هستم که خریدهای تازه به درد پرسپولیس خواهند خورد.

او در خصوص خرید بعدی پرسپولیس جهت تکمیل نقل و انتقالات موفق این باشگاه اظهار کرد: پرسپولیس به دو مهاجم با کیفیت برای فصل آینده نیاز دارد. در حال حاضر یک فوروارد داخلی که بتواند خیال کادرفنی را از بابت خط حمله راحت کند، به آن شکل موجود نیست. بهترین گزینه برای پرسپولیس، جذب دو مهاجم خارجی است.

ارسال نظر: