کدخبر: 13778

یحیی گل محمدی دست از رقابت کشید

پیشنهاد یحیی گل‌محمدی به مجتبی حسینی که امروز صبح رسانه‌ای شد با واکنش مدیرعامل باشگاه پیکان مواجه شد و عطابخش مدیر این باشگاه اعلام کرد ما تیم پیکان را با اندیشه‌های مجتبی حسینی آماده لیگ بیست و دوم کردیم و به او اجازه جدایی نخواهیم داد.

 پس از جدایی حمید مطهری از پرسپولیس یحیی گل‌محمدی به دنبال انتخاب جانشین او بود تا دستار اولش را برای فصل آینده معرفی کند. در این بین علاوه بر 2 مربی خارجی که روز گذشته از مذاکره یحیی با آنها خبر دادیم گفته می شود سرمربی پرسپولیس در تماس با مجتبی حسینی پیشنهاد همکاری مجدد را به این مربی داده بود.

پیشنهاد یحیی گل‌محمدی به مجتبی حسینی که امروز صبح رسانه‌ای شد با واکنش مدیرعامل باشگاه پیکان مواجه شد و عطابخش مدیر این باشگاه اعلام کرد ما تیم پیکان را با اندیشه‌های مجتبی حسینی آماده لیگ بیست و دوم کردیم و به او اجازه جدایی نخواهیم داد.

مجتبی حسینی سال‌ها دستیار و کمک اول یحیی گل محمدی بوده است،.این دو از تیم نساجی مازندران به هم رسیدند و همکار شدند.

بسیاری، مجتبی حسینی را مغز متفکر گل‌محمدی در امور فنی می‌دانستند. در اولین مقطع حضور یحیی در پرسپولیس و زمانی که او جای مانوئل ژوزه را به‌عنوان سرمربی گرفت، مجتبی حسینی را به‌عنوان دستیار اول خود انتخاب کرد و همین باعث شد حسین عبدی که از طرف یحیی دعوت به همکاری در کادر فنی شده بود کنار برود.

گل‌محمدی که به همراه مجتبی حسینی دو فصل موفق را در ذوب آهن سپری کرده بودند در فصل سوم و پس از دو قهرمانی جام حذفی، در همان هفته‌های نخست از کار برکنار شد و دستیار اول جای سرمربی را گرفت. در آن مقطع یحیی تصور نمی‌کرد مجتبی جای او را بگیرد به همین خاطر از او ناراحت شد و ارتباط این دو دوست همکار به سردی گرایید.

به نظر می‌رسید راه یحیی و مجتبی از هم جدا شده و این دو را دیگر کنار هم نخواهیم دید، بخصوص اینکه آنها نزدیک به یک سال با هم قهر بودند و ارتباطی نداشتند. از این جهت وقتی یحیی به تبریز رفت مجتبی در تیم پیکان کارش را به‌عنوان دستیار مجید جلالی آغاز کرد اما بعد از 20 روز یک دوست مشترک در باشگاه تراکتور زمینه‌ساز آشتی این دو یار قدیمی‌شد.

مجتبی حسینی دوباره در تراکتور تبدیل به تئوریسین یحیی شد اما ناکامی‌در تبریز دوران همکاری این دو نفر در این شهر را طولانی نکرد. مدیران تراکتور نیم‌فصل یحیی را کنار گذاشتند و مجتبی حسینی به ‌عنوان سرمربی موقت برگزیده شد اما فقط دو بازی به‌عنوان سرمربی کار کرد . یحیی که به شهرخودرو رفت بار دیگر ارتباط این دو همکار و دوست قدیمی ‌قطع شد.

یحیی در مشهد همکاری‌اش با حمید مطهری را آغاز کرد و از آنجا بود که مطهری نقش تئوریسین و دستیار اول را تا پایان لیگ بیست و یکم ایفا کرد.

با این وجود یحیی و مجتبی حسینی همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته و حتی پس از پایان یکی از بازی‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان – سرمربی وقت تیم خوزستانی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به دستیاری گل‌محمدی افتخار می‌کند.

مجتبی حسینی به خوبی با تفکرات یحیی گل محمدی آشناست و سرمربی پرسپولیس هم که از حسینی شناخت خوبی دارد قصد داشت پس از چند سال او را به عنوان مغز متفکر و دستیار اول در کنار خود داشته باشد اما این همکاری میسر نشد.

ارسال نظر: