کدخبر: 14061

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

بیمارستان معروف منفجر شد | علت انفجار و آتش سوزی چیست؟

۱۰ آمبولانس به محل این حادثه اعزام شد و همه مراکز درمانی اطراف این بیمارستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

آتش‌سوزی در طبقه اول بیمارستان رسول اکرم و سرایت آن به بخشی از نمای کامپوزیت بیمارستان باعث گرفتار شدن 150 بیمار و مراجعه‌کننده در میان دود و آتش شد. عصر روز یکشنبه با اعلام گزارش حریق در بیمارستان رسول اکرم بلافاصله نیروهای اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و عملیات برای اطفای حریق و نجات بیماران محبوس در طبقات بالایی مرکز آغاز شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در تشریح این حادثه گفت: ۱۰ آمبولانس به محل این حادثه اعزام شد و همه مراکز درمانی اطراف این بیمارستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند. آتش‌سوزی در طبقه اول بیمارستان که مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و سر و گردن بود رخ داده اما تمامی بیماران که در طبقات بالایی قرار داشتند دچار دود گرفتگی شده بودند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران نیز درباره این آتش‌سوزی گفت: بنابر حساسیت موضوع، مأموران آتش‌نشانی در یک عملیات نفسگیر توانستند آتش‌سوزی را مهار و افراد محبوس شده را که 150 نفر از بیماران و همراهان بیماران بودند، نجات دهند و این آتش‌سوزی مجروحی نداشت.علت آتش‌سوزی در حال بررسی است اما استفاده از کامپوزیت در نمای بیمارستان باعث سرایت و گسترش آتش شده بود.

ارسال نظر: