کدخبر: 14062

حادثه عجیب در قم، مسافران را فراری داد!

مأموران با حضور در صحنه و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته، مشخصات ظاهری عاملان سنگ پرانی را که دو متهم سوار بر موتورسیکلت بودند به‌دست آوردند.

عامل سنگ پرانی به خودروها در جاده قدیم تهران- قم دستگیر شد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: همزمان با گزارش سنگ پرانی به خودروها در جاده تهران - قم که مانع تردد خودروهای سنگین و اتوبوس‌های مسافربری و اخلال در تردد حمل‌ونقل عمومی ‌شده بود، با توجه به حساسیت موضوع، تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۷۶حسن آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در صحنه و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته، مشخصات ظاهری عاملان سنگ پرانی را  که دو متهم سوار بر موتورسیکلت بودند به‌دست آوردند. به گفته جلیلیان، پس از اجرای طرح مهار توسط پلیس در محورهای مواصلاتی جاده قدیم تهران- قم، عاملان سنگ پرانی مشاهده شدند که یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد. وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: پس از تکمیل پرونده و دریافت شکایت از شاکیان، متهم به دادسرا اعزام شد و دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

 

ارسال نظر: