کدخبر: 14357

محصولات سایپا / قیمت محصولات سایپا / فروش محصولات سایپا

بدون قرعه کشی محصولات سایپا را برنده شوید | خرید ماشین بدون قرعه کشی

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ دوم تیر ۱۴۰۱ با ورود به سامانه یکپارچه خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

سایپا فروش خودرو بدون قرعه کشی و محدودیت را در تیر ۱۴۰۱ آغاز کرد. فرم ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام یکپارچه تخصیص خودرو در دسترس است. به گزارش ایمنا، شرایط فروش بدون قرعه کشی گروه خودروسازی سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد. سامانه یکپارچه فروش خودرو، سایت متمرکز خرید خودرو است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تخصیص خودرو و ثبت نام خرید خودرو ایجاد شده است.

ثبت نام سایپا در سامانه یکپارچه خودرو

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ دوم تیر ۱۴۰۱ با ورود به سامانه یکپارچه خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. در طرح پیش فروش بدون قرعه کشی سایپا کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و شاهین G عرضه می‌شود. طرح پیش فروش با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است؛ در این طرح محصولات با پیش پرداخت علی الحساب زیر عرضه می‌شوند:

کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۹۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان

کوییک R با گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۹ میلیون و ۱۰ هزار تومان

کوییک گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۳۷ هزار تومان

ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان

شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب ۱۸۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان

نوع خودرو قیمت خودرو (ریال) قیمت زمان تحویل

کوییک S ۹۲۳.۳۱۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان آذر الی بهمن سال ۱۴۰۱

کوییک R با گیربکس معمولی ۸۹۰.۱۰۰.۰۰۰ مهر الی آذر سال ۱۴۰۱

کوییک با گیربکس معمولی ۸۴۰.۳۷۰.۰۰۰ آذر الی اسفند سال ۱۴۰۱

ساینا S ۸۴۹.۱۵۵.۰۰۰ بهمن ۱۴۰۱ الی اردیبهشت ۱۴۰۲

شاهین G ۱.۸۲۲.۹۰۰.۰۰۰ مهر الی آذر سال ۱۴۰۱

زمان تحویل خودروها مطابق جدول فوق در (هفته چهارم) ماه‌های ذکر شده است.

سامانه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۱ یکپارچه

ثبت نام سایپا فقط از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com/public/home امکان پذیر است.

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

محدودیت کد مل ی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است).

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز نداشته باشد.

امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

تبصره: در خصوص متقاضیان خرید خودرو شاهین، بند ۵ رعایت نمی‌شود و بند ۴ نیز برای متقاضیانی که از ابتدای سال ۱۴۴۱ نسبت به خرید خودرو شاهین اقدام کرده‌اند، مجاز به ثبت نام خودرو مذکور نیستد.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی‌مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه مربوطه صادر خواهد شد. پ

با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:

الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ بروز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم باید با مراجعه به سامانه سخا (که در سایت اینترنتی نشانی آن موجود است) نسبت به بروز رسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد.

ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد باید حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل دهد در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی‌شود و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز دریافت خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه

در روش پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید، قیمت غیرقطعی است.در روش پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

در روش پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، ملاک تحویل خودرو نخواهد بود.

در روش پیش فروش یک ساله از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر در روش پیش فروش یک ساله معادل ۱۲ درصد سالیانه و در روش مشارکت در تولید معادل ۱۸ درصد سالیانه، محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در روش‌های پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید امکان انتخاب بسته‌های خدمت و آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان اخذ می‌شود.

مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت بسته‌های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه کنند.

سایت سایپا

آدرس درگاه اینترنتی سایپا جهت بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی saipacorp.com مراجعه کنند.

ارسال نظر: