کدخبر: 14391

سیل | سیل استهبان | سیل شیراز

آخرین خبر از سیل شیراز | چند نفر جان باختند؟

روز گذشته و درپی جاری شدن سیل در شهرستان‌های استهبان و نیریز، سیلابی از پهنابه نیریز تا سد استهبان در طول حدود ٤٠ کیلومتر جاری شد که درپی آن، ۸۹ نفر دچار حادثه شدند.

رئیس سازمان امدادونجات درباره آخرین وضعیت تلفات سیل استهبان در استان فارس بیان کرد: ۱۵ نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده اند و هشت نفر هم مفقود شدند.

مهدی ولیپور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان ناشی از بارش‌های تابستانی در استان فارس گفت: روز گذشته و درپی جاری شدن سیل در شهرستان‌های استهبان و نیریز، سیلابی از پهنابه نیریز تا سد استهبان در طول حدود ٤٠ کیلومتر جاری شد که درپی آن، ۸۹ نفر دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه وقوع سیل، بیشترین خسارت و آسیب را در منطقه تفریحی امامزاده سلطان شهباز استهبان برجای گذاشت، اظهارکرد: درپی این حادثه امدادگران جمعیت هلال‌احمر با حضور در منطقه حادثه‌دیده، ۷۴ نفر را از محاصره سیلاب نجات دادند اما متاسفانه برابر آخرین آمارها ۱۵ نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده و هشت نفر هم همچنان مفقود شده‌اند که جستجوها برای یافتن آنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ۲۹ تیم عملیاتی شامل ١٤٠ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر با به‌کارگیری ۲۴ خودروی عملیاتی برای نجات حادثه‌دیدگان سیل در عملیات امدادرسانی در روستاهای امام زاده سلطان شهباز، باغ شاد، دهویه، بخنو، درب قعله، انجیرک علیا و سفلا، آب بند، بردنو و مهدی آباد در عملیات امدادرسانی مشارکت داشتند.

ارسال نظر: