کدخبر: 14483

قیمت مرغ | قیمت مرغ تازه | قیمت ران مرغ

قیمت مرغ تازه و منجمد امروز 3 مرداد 1401 | جدول قیمت مرغ

بر اساس گزارش میدانی، قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز 3 مرداد ماه ۱۴۰۱ در بازار تهران نسبت به روز گذشته بدون تغییر، در بازه قیمتی ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت ماند.

قیمت مرغ گرم امروز دوشنبه (3 مرداد 1401) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. هر کیلو مرغ کامل تازه چقدر است؟ یکی از نرخ هایی که برای مردم دارای اهمیت بوده، قیمت مرغ و تخم مرغ است. قیمت مرغ و تخم مرغ به طرز باورنکردنی افزایش پیدا کرد.اتاق اصناف ایران در اطلاعیه قیمت مرغ و تخم مرغ را اعلام کرد. پس از آنکه وزیر کشور از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن خبر داد، قیمت جدید این چهار گروه کالای اساسی اعلام شد.

بر اساس گزارش میدانی، قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز 3 مرداد  ماه ۱۴۰۱ در بازار تهران نسبت به روز گذشته بدون تغییر، در بازه قیمتی ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت ماند.

این در حالیست که حدود یک هفته پیش قیمت آن در بازه ۴۶ تا ۴۸ هزار تومان بود. افزایش قیمت مرغ باعث می شود تا این فراورده گوشتی به تدریج از سفره مردم غیب شود. گفتنی است در شرایطی که کاهش چندتومان قیمت مرغ در بازار با هیاهو و تبلیغات فراوان مسئولان دولتی و رسانه های وابسته به دولت می شود، افزایش ۷۵۰۰تومانی در یک روز با سکوت کامل روبرو شده است. قیمت مرغفهرست قیمت برخی از انواع گوشت مرغ بسته بندی موجود در بازار به شرح زیر است.

قیمت مرغ امروز دوشنبه 3 مرداد ماه 1401

قیمت مرغ

گوشت چرخ کرده مرغ مهیا پروتئین مقدار ۰.۵ کیلوگرم ۵۰,۷۰۰

مغز ران مرغ مهیا پروتئین مقدار ۰.۹ کیلوگرم ۸۷,۳۰۰

سینه مرغ بی پوست مهیا پروتئین - ۹۰۰ گرم ۹۳,۶۰۰

ساق بی پوست ساده مرغ مهیا پروتئین مقدار ۰.۹ کیلوگرم ۹۶,۳۰۰

جوجه کباب ران مرغ مهیا پروتئین - ۰.۹ کیلوگرم ۱۱۳,۴۰۰

فیله مرغ ساده رویال طعم - ۹۰۰ گرم ۱۲۴,۲۰۰

فیله ساده مرغ زی پرو - ۰.۹ کیلوگرم ۱۲۴,۲۰۰

فیله ساده مهیا پروتئین مقدار ۰.۹ کیلوگرم ۱۲۴,۲۰۰

سینه مرغ بدون پوست رویال طعم - ۱.۵ کیلوگرم ۱۵۶,۰۰۰

ران مرغ بی پوست زی پرو - ۱۸۰۰ گرم ۱۶۲,۰۰۰

ران و سینه بی پوست مهیا پروتئین مقدار ۱.۸ کیلوگرم ۱۷۴,۶۰۰

سینه مرغ پویا پروتئین - ۱۸۰۰ گرم ۱۸۷,۲۰۰

سینه مرغ بی استخوان مهیا پروتئین - ۱.۸ کیلوگرم ۲۲۶,۸۰۰

قیمت مرغ در یک قدمی نرخ مصوب 

قیمت مرغ

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید پیش بینی می شود که قیمت مرغ طی روزهای آتی به نرخ مصوب خود برسد که در صورت افزایش قیمت مرغ، نرخ سایر مشتقات هم تغییر می کند.رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها ۸ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب است.

مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در عمده فروشی ها ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان و در خرده فروشی ۴۵ تا ۵۲ هزار تومان است.یوسف خانی از توزیع روزانه ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تن مرغ در تهران خبر داد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید پیش بینی می شود که قیمت مرغ طی روزهای آتی به نرخ مصوب خود برسد که در صورت افزایش قیمت مرغ، نرخ سایر مشتقات هم تغییر می کند.

یوسف خانی می گوید: در شرایط کنونی مازاد تولیدی در بازار نیست که به بازارهای هدف صادر شود.بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۵۳ تا ۵۸ هزار تومان، ران مرغ ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان، سینه ۹۵ هزار و فیله مرغ ۱۰۰ تا ۱۰۵ هزار تومان است.

ارسال نظر: