کدخبر: 14599

حادثه خونین در شریف آباد| مردم به جان هم افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری 8 نفر ازعاملان نزاع و درگیری دسته جمعی و کشف یک قبضه سلاح شکاری در منطقه شریف آباد خبر داد.

سرهنگ"نجم الدین مرادی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای شریف آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیست امنیت قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که علت وقوع این نزاع دسته جمعی، اختلافات ملکی بوده و این نزاع مسبوق به سابقه است.

سرهنگ مرادی گفت : با توجه به اینکه عوامل درگیری در زمان حضور پلیس پراکنده و متواری شدند ، پلیس با شناسایی محل اختفای عاملان نزاع با اجرای چند عملیات پلیسی 8  نفر از عاملان اصلی نزاع را دستگیر و از آنها چندین قبضه سلاح سرد (چوب ، چماق ، قمه)و یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان اینکه افراد دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان عزیز خواست تا آستانه صبر و تحمل خود را بالابرده تا دیگر شاهد وقوع اینگونه موارد که بعضا منجر به از بین رفتن  جان یک انسان می شود نباشیم.

 

ارسال نظر: