کدخبر: 14796

هواشناسی | آب و هوا | باران و سیل

طوفان شهر را بیمارستانی کرد | هواشناسی هشدار داد

وی گفت: از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، ۳ نفر کودک زیر ۶ سال، یک دختر ۱۴ ساله، ۱ خانم باردار، ۵ خانم و ۹ آقا بالای ۱۸ سال و دو نفر در دو حادثه رانندگی نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

در پی ورزش طوفان شدید در بهبهان ۲۱ نفر دچار حادثه شدند.به گزارش سلام نو به نقل از فارس، ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، ۳ نفر کودک زیر ۶ سال، یک دختر ۱۴ ساله، ۱ خانم باردار، ۵ خانم و ۹ آقا بالای ۱۸ سال و دو نفر در دو حادثه رانندگی نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

رمضان احدی ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی بهبهان،امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:متأسفانه ۲۱ نفر در اثر طوفان شدید در بهبهان دچار حادثه شدند متأسفانه تعداد مصدومین حادثه عدد چشمگیری بوده اما شکرخدا فوتی‌ای در اثر طوفان در شهرستان نداشتیم.

وی گفت: از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، ۳ نفر کودک زیر ۶ سال، یک دختر ۱۴ ساله، ۱ خانم باردار، ۵ خانم و ۹ آقا بالای ۱۸ سال و دو نفر در دو حادثه رانندگی نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان افزود:۲ خانم و ۳ آقا در بخش جراحی بیمارستان دکتر شهیدزاده بستری هستند که هر دو خانم دچار شکستگی و ضربه در ناحیه لگن و یک آقا در اثر برخورد ورقه آلومینیومی متأسفانه دچار قطع یک بند انگشت شده و در دو حادثه رانندگی نیز ۲ نفر مصدوم شدند.

احدی اظهار کرد: چندین مورد ازجمله یکی از کودکان با برخورد ورقه آلومینیومی در ناحیه صورت مصدوم و چندین نفر نیز در اثر برخورد درخت با آنان دچار مصدومیت شدند.وی ادامه داد:برخی از مصدومین از جمله نوجوان ۱۴ ساله در اثر برخورد اجسام پرت شده مصدوم و تعدادی نیز به دلیل عدم امکان حفظ تعادل، برخورد با دیوار و برخورد شدید با در نیز دچار مصدومیت شدند.

ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: مادر باردار ۲۲ ساله که ۳۷ هفته باردار بوده با برخورد جسم به سر به بیمارستان فریده بهبهانی مراجعه می‌کند که خوشبختانه مشکلی برای مادر و جنین پیش نیامده و هر دو در سلامت به سر می‌برند و مصدوم دیگری نیز از ارتفاع دو و نیم متری به پایین پرت شده بود که از ناحیه کمر دچار مصدومیت می‌شود، خوشبختانه حال عمومی ایشان نیز مساعد گزارش شده و از بیمارستان مرخص شده است.

ارسال نظر: