کدخبر: 14910

فاطمه گودرزی | فاطمه گودرزی بازیگر | فاطمه گودرزی مدل

تیپ فرنگی فاطمه گودرزی در تولدش | فاطمه گودرزی مدل اینستاگرامی شد | عکس های جدید فاطمه گودرزی

اما برگردیم سراغ فاطمه گودرزی خودمون باید بگیم که این روزا خانومای بازیگر فعالیت زیادی در زمینه تبلغات دارند به خصوص چهره هایی همانندفاطمه گودرزی که در حرفه خود فعال نیستند!

فاطمه گودرزی که چند سالیه خیلی تو بازیگری کمرنگ شده در عوض تو تبلیغات و روزمرگی های اینچنینی خیلی پررنگه و به تازگی هم برای برندی لوکس رفت.حالا جالبیش اینجاست که فاطمه گودرزی نه تنها خودش بلکه عروسش هم خیلی علاقمند به این فضا هستش و عوض اینکه دختر و پسر خانوم بازیگر از شهرت مامی استفاده کنن و خودی شون بدن، عروسشون وارد چنین راهی شده و حسابی داره میتزونه و جورواااجور عکس میذاره و دیده میشه!

فاطمه گودرزی زد رو دست مرجانه و هیییی سورپرایز میشه!

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی که مدتی پیش تولدش بود تو یه جای خیلی شیک و پیک تولدش رو با همسر سابق بهاره رهنما جشن گرفت. ولی اخیرا دریا مرادی یه استوری گذاشت که نشون داده بود فاطمه خانوم قبل از این سوپرایز شده بود، اونم چه سوپرایز خفن و گرونی!

گویا فاطمه گودرزی یه مبلی رو واسه خونش سفارش داده به تازگی که قابلیت پخش موزیک داره و فاطمه خانوم هم بی خبر از همه جا داره توضیحات کارشناس شرکت رو برای طرز کار با سیستمش گوش میده که یهو با روشن شدن سیستم پخش موزیک آهنگ معروف تولد عربی براش پخش میشه و خانوم بازیگر حسابی سوپرایز میشه و تامااااام!

رفتار و تیپ فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی

مدتی میشه که خانم هایی از جمله الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی خیلی زیاد اهل تبلیغات مزون شده اند و با پوشیدن مانتو های پر زرق و برق فلان مزون تبلیغ آن را می کنند که قطعا پول خوبی هم در این کار است و کلا هر کاری که مربوط به اینستاگرام شود برای هنرمندان خانم مثل آب خوردن درآمد دارد. اما چیزی که بعید بود پوشش نه چندان جالب فاطمه گودرزی و رفتار ایشون بود که نظر کاربران رو نسبت به خودش منفی کرد.

البته اگر بخواهیم از بعدی دیگر به آن نگاه کنیم سرزنده بودن خانم گودرزی حتی در این سن بسیار با ارزش است که به خانم های فالوور تلنگری میزند تا بیشتر هوای خود را داشته باشند اما زیاده روی در آن زیاد جالب نیست.

اما برگردیم سراغ فاطمه گودرزی خودمون باید بگیم که این روزا خانومای بازیگر فعالیت زیادی در زمینه تبلغات دارند به خصوص چهره هایی همانندفاطمه گودرزی که در حرفه خود فعال نیستند! به تازگی تصویری از فاطمه گودرزی برای تبلیغات برند " سوییت دولچه" دیده شد که از برند های فوق العاده شیک و خاص در مانتوها می باشد.

 

بیوگرافی جالب فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است. این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است.

ارسال نظر: