کدخبر: 15058

ایران خودرو | محصولات ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد + جزئیات قیمت

کلیه محصولات عرضه شده در طرح فروش اعتباری محصولات بهمن موتور با نرخ سود سالانه ۲۰ درصد به متقاضیان ارائه خواهد شد.

فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی خواهد بود. فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی خواهد بود. زمان تحویل خودروها هفته دوم مهرماه ۱۴۰۱ است. کلیه محصولات با سود سالیانه انصراف ۱۳ درصد و جریمه تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه و با مدل ۱۴۰۱ به فروش می‌رسد. متقاضیان جهت شرکت در این طرح فروش بایستی به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه نمایند.

 

کلیه محصولات عرضه شده در طرح فروش اعتباری محصولات بهمن موتور با نرخ سود سالانه ۲۰ درصد به متقاضیان ارائه خواهد شد. در این طرح فروش محصولات در اقساط ۱۲ الی ۱۸ ماهه صورت می پذیرد و کلیه محصولات با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده خواهد شد. موعد تحویل خودروهای طرح فروش اعتباری هفته دوم مهرماه ۱۴۰۱ می باشد.

محمد ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن و مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: علی‌رغم تمام سخنان و فشارهایی که برای شفافیت مطرح می شود، بحث سند در رهن خودرو را برداشته و موجب شده‌اند تا یک فضای دلالی از مرحله فروش کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده شکل بگیرد.

او با بیان اینکه لغو در رهن بودن سند خودرو که موجب حذف دلالی می‌شد را ضوابط اعلام شده عنوان کرده‌اند، گفت: اگر ما با تعصب و شدت از سلامت کار در عرصه فروش سخن می‌گوییم به این علت است که تمام روند عرضه خودرو از درب کارخانه را راست آزمایی و رصد کرده‌ایم.

مدیرعامل بهمن موتور با تاکید بر اینکه هیچ عاملیت و کارگزار گروه بهمن امکان ثبت نام در سامانه خرید خودرو ندارد، گفت: امنیت اجرای فروش اینترنتی خودرو نیز از طریق روش متمرکز فروش و استفاده از پلتفرم فروش اینترنتی خودروها دنبال می‌شود.

ارسال نظر: