کدخبر: 15095

رییس جمهور حکم جدید صادر کرد

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیات دولت با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان نماد مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی ملت ایران هستند و برای کشور در سخت ترین روزها افتخار آفریدند.

رئیس جمهور قدردانی و تبیین رشادت‌های آزادگان برای مردم و نسل جوان کشور را ضروری برشمرد و تاکید کرد: کسانی که در اوج غربت و سختی پیام امام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند از آرمان‌های اسلامی عدول نکردند، قهرمانان واقعی ملت هستند.

رئیسی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجتماع عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در تسهیل‌گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستادهای مردمی را یاریگر خود بدانند.
وی با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آئین اربعین، افزود: لازم است همه دستگاه‌ها به صورت جهادی چه در بُعد رایزنی‌های دیپلماتیک با کشور عراق و چه در تامین زیرساخت‌های لازم، در زمینه تسهیل زیارت اربعین برای زائران فعال باشند.

رئیس جمهور همچنین به استانداری‌ها ماموریت داد تا با حمایت از گروه‌های مردمی و جهادی در استان‌ها، از ظرفیت عظیم این گروه‌ها در برگزاری راهپیمایی اربعین بهره ببرند.
پیگیری مصوبات سفرهای استانی، محور بعدیِ سخنان رئیس‌ جمهور در جلسه هیات دولت بود.

 

ارسال نظر: