کدخبر: 15165

قیمت گوشت قرمز | قیمت گوشت | قیمت گوشت امروز

قیمت گوشت قرمز امروز 29 مرداد | وعده مزیر کشاورزی برای قیمت گوشت | جدول قیمت گوشت

در حوزه ساخت‌وسازها کشاورزان با شهرداری‌ها دارای مشکلاتی هستند که در جلسه‌ای که با وزیر کشور خواهم داشت این مسائل را پیگیری می‌کنم. ساخت‌وسازهای حوزه کشاورزی باید متناسب با حوزه نظام کشاورزی و منعطف باشد نه اینکه در چهارچوب قوانین نظام و ساختمان در شهرها دیده شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی در عرصه تولید و ساخت‌و‌سازهای واحدهای مرتبط با فعالیت‌های کشاورزی ادامه داد: در حوزه ساخت‌وسازها کشاورزان با شهرداری‌ها دارای مشکلاتی هستند که در جلسه‌ای که با وزیر کشور خواهم داشت این مسائل را پیگیری می‌کنم. ساخت‌وسازهای حوزه کشاورزی باید متناسب با حوزه نظام کشاورزی و منعطف باشد نه اینکه در چهارچوب قوانین نظام و ساختمان در شهرها دیده شود.

وی با اشاره به مشکلات دامداران در حوزه نهاده‌های دامی افزود: پیشنهاد فروش اعتباری و توزیع نهاده‌ها توسط تشکیلات بخش کشاورزی راهکار سازنده‌ای است، باید توزیع نهاده‌های دامی به شهرستان ها واگذار شود تا سریع مسائل این حوزه برطرف شود. قیمت انواع گوشت قرمز امروز شنبه ۲۹ مرداد نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. هر کیلو راسته با استخوان گوسفندی چند؟

قیمت گوشت قرمز در ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ به شرح زیر است (قیمت‌ها به تومان از سایت تحلیل بازار):

راسته با استخوان گوسفندی

۱۶۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۷۸,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

 

yektanet.com

۱۶۲,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۱۸۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۷,۰۰۰

گردن گوسفندی

۱۳۵,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله

۱۳۲,۰۰۰

قلم گوساله

۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۶۵.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۵۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۴۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۸۵,۰۰۰

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه صادرات دام از شنبه آزاد می‌شود گفت: ۴۵۰میلیارد تومان روز شنبه و یکشنبه به کلزاکاران پرداخت می‌شود.جواد ساداتی‌نژاد اظهار کرد: ۶.۵میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تهران تولید می‌شود.

ساداتی‌نژاد گفت: شیوه‌نامه صادرات دام و طیور تصویب و از روز شنبه ۲۹ مرداد با ابلاغ آن، صادرات آزاد می‌شود. صنعت دام و طیور غیرت‌مندانه پای مردمی‌سازی یارانه ایستاده است.وی با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای کشاورزی باید با نظام خود باشد نه نظام ساختمان، افزود: ۴۵۰ میلیارد تومان روز شنبه و یکشنبه به کلزاکاران پرداخت می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: پیگیری مطالبات دامداران را انجام می‌دهیم و به زودی اعتبارات لازم را اختصاص و پرداخت می‌کنیم. خرید تضمینی دام و گوشت تقریبا ادامه دارد و در مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم به زودی بدهی‌های این بخش به دامداران پرداخت می‌شود.

جواد ساداتی‌نژاد با اشاره به تبعات موضوع جنگ بین اوکراین و روسیه تصریح کرد: جنگ اوکراین باعث خیلی از گرانی‌ها و کمبودها در عرصه‌های مختلف مواد غذایی و محصولات کشاورزی در اروپا شد، در حالی که در کشور ما حتی با آزاد‌سازی یارانه‌ها مشکلی برای مردم به وجود نیامد اما در این مدت کشورهای زیادی دچار چالش‌های جدی شدند.

ارسال نظر: