کدخبر: 15171

کلاهبرداردی عجیب در کمین مردم| بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 کلاهبردار که با استفاده از رسید جعلی از کاربران سایت های خرید و فروش اینترنتی کلاهبرداری می کردند ، خبر داد.

سرهنگ " دوستعلی جلیلیان"در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ارائه رسید جعلی از وی کلاهبرداری کرده رسیدگی موضوع سریعاً در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی افزود : شاکی در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد پس از درج آگهی فروش طلا در سایت های اینترنتی شخصی به عنوان خریدار با من تماس گرفته و درخواست شماره حساب برای واریز وجه می کند، سپس با مراجعه به منزلم و نمایش رسید واریز وجه در تلفن خود طلاها را از من دریافت کرد که بعداً متوجه شدم هیچ وجهی به حسابم واریز نشده و فرد مذکور رسید جعلی به من ارائه داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: پس از بررسی های علمی و هوشمندانه و جستجوهای ویژه در فضای سایبری ردپای متهم را در یکی از مناطق تهران شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاهش اعزام که در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازدید از محل 2 تخته فرش به ارزش 5 میلیارد ریال و 150 گرم طلا به ارزش یک میلیارد و 950 میلیون ریال و یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهم در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده ، به جرم خود اعتراف و 2 همدست خود را معرفی کرد.

این مقام انتظامی به دستگیری سایر متهمان پرونده اشاره کرد و افزود:  از مخفیگاه این متهمان  2 دستگاه چاپگر حرفه  هوشمند  کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت : شهروندان می بایست سامانه پیامکی حساب های خود را فعال کنند تا از واریز وجه به حساب بانکی خود اطمینان حاصل کنند.

 

ارسال نظر: