کدخبر: 15217

آمار کرونا /آمار کرونا امروز / آمار کرونا در ایران

آمار کرونا امروز 31 مرداد 1401

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا در کشور را منتشر کرد.

آمار ویروس کرونا امروز دوشنبه، 31 مرداد 1401 توسط وزارت بهداشت اعلام شد. آمار کرونا امروز دوشنبه، 31 مردادماه اعلام شد. با شروع سفرها آمار کرونا دوباره اوج گرفت. برخی ها علت اوج گیری آمار کرونا را عدم واکسن زنی گروهی از مردم می دانند. آمار کرونا امروز نسبت به دیروز چگونه است؟ آمار کرونا را با ما دنبال کنید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا در کشور را منتشر کرد. "تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۱۲۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۸ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۵۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۲۴۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۷۸ هزار و ۹۵۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.از دیروز تا امروز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۰۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۸۹۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به ۷ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۷۰۲ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۴۴۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۲۴۱ هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۳۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۵۳ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند."

ارسال نظر: