کدخبر: 15285

جنیفر لوپز | جنیفر لوپز خواننده

جنیفر لوپز عروس شد | لباس عروس اختصاصی جنیفر لوپز چقدر می ارزد؟

در توضیح لباس عروس اول او نوشته شده ۵۰۰ متر پارچه در ۱۰۰۰ قطعه چین خورده و با دست به لباس وصل شده بود تا یک لباس رمانتیک به وجود اورد.

برند Ralph Lauren سه لباس کاملا دست دوز و اختصاصی برای جنیفر طراحی کرده بود. این برند تاکنون به تعداد معدود لباس عروس تولید کرده و لباس عروس قبلی این برند مخصوص پریانکا چوپرا بوده است.

در توضیح لباس عروس اول او نوشته شده ۵۰۰ متر پارچه در ۱۰۰۰ قطعه چین خورده و با دست به لباس وصل شده بود تا یک لباس رمانتیک به وجود اورد، همچنین تور او حدود ۷ متر بوده و ۲ فرزند خودش و ۳ فرزند بن افلک در طول مسیر محراب ان را گرفته بودند!

زندگی نامه جنیفر لوپز

جنیفر لوپزجنیفر لین لوپز (به انگلیسی:Jennifer Lynn Lopez) متولد 24 ژوئیه 1969 با نام مستعار جِی لو (Jlo) خواننده، هنرپیشه، رقاص، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است. جنیفر لوپز نقش کوچکی در فیلم «دختر کوچکم» (محصول 1986)، با توجه به مخالفت شدید والدینش، تصمیم گرفت که فعالیت در دنیای هنری را به شکل حرفه ای دنبال کند.

خانواده جنیفر لوپز

مادر جنیفر لوپز مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می باشند.

جنیفر لوپز دو خواهر به نام های لیندا و لسلی دارد که از میان آنها لیندا دارای شغل روزنامه نگاری است. جنیفر لوپز تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس و دبیرستان کاتولیک در برونکس به پایان رساند.

ارسال نظر: