کدخبر: 15320

حادثه | حادثه تلخ | حادثه دلخراش

حادثه دلخراش تهران- قزوین را عزادار کرد

پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، کشنده ولوو به دلیل نقص فنی در حاشیه ایمن از آزاد راه متوقف شده و تعمیر کار در حال بررسی نقص فنی خودرو بوده، که کشنده اسکانیا با آن برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین از دو کشته و یک مجروح در برخورد مرگبار دو تریلی کشنده در آزاد راه قزوین-تهران خبر داد. سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه تریلی کشنده در آزاد راه قزوین- تهران نرسیده به عوارضی، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، کشنده ولوو به دلیل نقص فنی در حاشیه ایمن از آزاد راه متوقف شده و تعمیر کار در حال بررسی نقص فنی خودرو بوده، که کشنده اسکانیا با آن برخورد کرده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در اثر این برخورد، راننده و تعمیرکار کشنده ولوو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده خودرو اسکانیا مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه عدم توجه به جلو راننده کشنده اسکانیا اعلام شده است، خاطرنشان کرد: اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

ارسال نظر: