کدخبر: 15397

قیمت گوشت قرمز | قیمت گوشت | قیمت گوشت امروز

خرید گوشت قرمز چکی شد | جدول قیمت گوشت قرمز امروز

جواد ساداتی‌نژاد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: عوارض صادرات دام زنده در قانون بودجه وجود دارد و برای حمایت از دامداران و اینکه بتوانند دام مازاد خود را صادر کنند مذاکراتی با مجلس در حال انجام است.

قیمت گوشت امروز یکشنبه ۶ شهریور با تغییر اندکی همراه شد. قیمت گوشت در روزهای گذشته با کاهش مواجه شده است. قیمت گوشت قرمز در ۶ شهریور ۱۴۰۱ به شرح زیر است (قیمت‌ها به تومان از سایت تحلیل بازار):

راسته با استخوان گوسفندی

۱۶۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۷۸,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۶۲,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۱۸۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۷,۰۰۰

گردن گوسفندی

۱۳۵,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله

۱۳۲,۰۰۰

قلم گوساله

۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۶۵.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۵۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۴۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۸۵,۰۰۰

رصدخانه آمار کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

به نقل از تسنیم، وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه رصدخانه آمار کشاورزی راه‌اندازی می‌شود و ریز آمارهای واقعی بخش کشاورزی احصا می‌شود گفت: آمار دقیقی درباره تولید محصولات کشاورزی کشور وجود ندارد، اما ۹۰ تا ۱۲۵میلیون تن محصول مطرح است.

جواد ساداتی‌نژاد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: عوارض صادرات دام زنده در قانون بودجه وجود دارد و برای حمایت از دامداران و اینکه بتوانند دام مازاد خود را صادر کنند مذاکراتی با مجلس در حال انجام است.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه رصدخانه آمار کشاورزی راه‌اندازی می‌شود و ریز آمارهای واقعی بخش کشاورزی احصا می‌شود ادامه داد: بخشی از محصولات کشاورزی دچار مازاد و برخی کمبود می‌شود که با کمک این رصدخانه به تنظیم این بازار کمک می‌شود.

وی تصریح کرد: آمار دقیقی درباره تولید محصولات کشاورزی کشور وجود ندارد اما ۹۰ تا ۱۲۵میلیون تن محصول مطرح است. در حالی که روی هیچکدام از این آمارها نمی‌توان قسم خورد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اکنون برای تکمیل رصدخانه کشاورزی هفته‌ای یک جلسه داریم تا فرایند تکمیل را ببینیم، گفت: فاز اول این طرح تا پایان ۱۴۰۱ و فازهای بعدی تا پایان دولت خواهد بود.جواد ساداتی‌نژاد در این نشست گفت: ۶۰درصد از اختیارات وزارت جهاد کشاورزی به بخش خصوصی تفویض شده است و ما به دنبال آن هستیم که تا پایان دولت کلیه اختیارات را به بخش خصوص واگذار کنیم.

ساداتی‌نژاد افزود: ارتباط وزارت جهاد کشاورزی و بخش خصوصی نیازمند اعتمادسازی و درک متقابل است و ما به خصوصی‌سازی معتقد هستیم.وی تصریح کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث ایجاد استرس به بخش کشاورزی شد اما در میان مدت به نفع حوزه کشاورزی خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بالاترین خسارت از ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال ۹۷ متوجه بخش کشاورزی شد زیرا سرمایه‌گذاری را از این بخش به بخش واردات سوق داد و حذف این ارز برای واردات محصولات کشاورزی اقدامی درست بود.

ارسال نظر: