کدخبر: 15417

قیمت سکه/قیمت ربع سکه/قیمت سکه پارسیان

قیمت سکه سقوط کرد | افت قیمت سکه از 13 میلیون

دلار توافقی نیز در کانال ۲۸ هزار تومانی نوسان دارد و اندکی کاهشی است. همچنین دلار هرات در کانال ۲۹ هزار تومان روند کاهشی داشت اما در ادامه، صعودی شد.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱، روند پرنوسانی دارد. در این میان، سکه امامی به کانال ۱۳ میلیون تومانی بازگشته است. اخبار و سیگنال‌های موثر بر بازار را بخوانید.به گزارش تجارت‌نیوز، طلا و سکه امروز در بازارهای مختلف نوساناتی داشتند. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر کاهشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸عیار اکنون یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۳۶۹ تومان داد و ستد می‌شود. این رقم حدود هزار تومان کمتر از روز گذشته است.

قیمت سکه طرح جدید نیز در این لحظه روند افزایشی دارد و به قیمت ۱۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسیده است. این نرخ نسبت به روز گذشته، حدود ۷۰ هزار کمتر است. روز گذشته سکه افزایشی بود و به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز رسید. در ادامه نسبت به ارقام صبح، کاهشی شد اما همچنان در مقایسه با روز قبل از آن، صعودی بود. به گونه‌ای که در کانال ۱۴ میلیون تومانی باقی ماند.

اما قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند صعودی دارد و به ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. این رقم حدود ۲۰ هزار تومان بیشتر از روز گذشته همین ساعت است. روز گذشته نیز سکه بهار آزادی روند صعودی داشت و به ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان نیز رسید.

اما شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت هر گرم طلا را در لحظه تنظیم این گزارش، افزایشی و یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده است. حدود ۱۴۰۰ هزار تومان بیشتر از روز گذشته. روز گذشته، طلا بر خلاف سکه روند کاهشی داشت. اما در برخی ساعات به حدود یک میلیون و ۲۷۷ هزار تومان نیز رسید.

در مقابل، این منبع قیمت تک‌فروشی سکه طرح جدید (امامی) را در لحظه تنظیم این خبر نزولی و ۱۳ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان اعلام کرده است. این رقم نسبت به روز گذشته حدود ۱۲۳ هزار تومان کمتر است. روز گذشته سکه امامی روند افزایشی داشت و به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم رسید. البته در ادامه روند آن معکوس و کاهشی شد. البته همچنان نسبت به روز قبل آن، صعودی بود.

به گزارش این سایت، سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و ۱۳ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان معامله می‌شود. این رقم ۵۲ هزار تومان از روز گذشته کمتر است. سکه بهار آزادی نیز روز گذشته افزایشی بود؛ هر چند همان روند سکه امامی را تجربه کرد.اما نرخ اونس جهانی در لحظه تنظیم این خبر، کاهشی و ۱,۷۳۸ دلار اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در مدت اخیر بازارهای مالی، از جمله طلا و سکه تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. بازارهای مالی در ایران به ویژه قیمت دلار معمولا به اخبار سیاسی به ویژه در مورد مذاکرات هسته ای حساس بوده‌اند.

دلار امروز در بازار آزاد بر اساس گزارش بعضی کانال‌های تلگرامی، روند کاهشی داشت و به حدود ۲۹,۶۳۰ تومان رسید. روز گذشته دلار بار دیگر به کانال ۳۰ هزار تومانی وارد شده بود. اما در ادامه روند آن معکوس شد و دوباره به کانال ۲۹ هزار تومانی بازگشت. کف و سقف قیمت ارز آمریکایی در روز شنبه، ۲۹,۷۲۰ و ۳۰,۲۰۰ بود.

امروز هم دلار روند کاهشی داشت. معاملات نقدی ارز آمریکایی با نرخ حدود ۲۹,۷۵۰ تومان آغاز شد. اما در ادامه به ۲۹۶۰۰ تومان نیز رسید. آخرین نرخ‌های معاملات نقدی حدود ۲۹,۶۳۰ تومان بود. همین نوسانات در معاملات غیرقانونی فردایی نیز دیده می‌‌شد. اما در ساعات اخیر روند این معالات افزایشی شده، هر چند هنوز به کانال ۳۰ هزار تومان نرسیده است. دلار توافقی نیز در کانال ۲۸ هزار تومانی نوسان دارد و اندکی کاهشی است. همچنین دلار هرات در کانال ۲۹ هزار تومان روند کاهشی داشت اما در ادامه، صعودی شد.

دلار سلیمانیه که روز گذشته در کانال ۳۰ هزار تومان نوسان داشت، امروز به کانال ۲۹ هزار تومان رفته و به ۲۹,۸۰۰ تا ۲۹,۸۵۰ تومان رسیده بود. اما در ادامه افزایشی شد و به حدود ۲۹,۹۷۰ تومان نیز رسید. دلار فردایی سلیمانیه وارد کانال ۳۰ هزار تومان شده است. 

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با روزنامه کرونن سَیتونگ در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت مذاکرات احیای برجام و متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای حصول توافق نهایی اظهار کرد: من پاسخ آمریکا را دریافت کرده‌ام. اکنون ایران باید به آنها پاسخ دهد. ما در این مذاکرات به لحظه حساس و سرنوشت‌سازی رسیده‌ایم.بورل ادامه داد: من خوش‌بین هستم. این، آخرین میلی‌مترهاست. (احیای برجام) جهان را به جای ایمن‌تری تبدیل می‌کند.

ارسال نظر: