کدخبر: 15446

نسرین مقانلو | نسرین مقانلو ویکی پدیا | نسرین مقانلو بیوگرافی

نسرین مقانلو از سختی های زن مختار گفت | مصاحبه با نسرین مقانلو

از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران می توان نسرین مقانلو را نام برد.

نسرین مقانلو درباره نقش متفاوت خود در سریال "مختارنامه" در برنامه دورهمی توضیحاتی داد که در ادامه می بینید. از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران می توان نسرین مقانلو را نام برد. نسرین مقانلو متولد اول تیر 1347 است. نسرین مقانلو پس از سریال پر بیننده مسافری از هند به شهرت رسید. نسرین مقانلو از سال 1370 به طور حرفه ای وارد  هنر شده است. نسرین مقانلو ازدواج کرده و دارای دو پسر است. نگاهی دوباره به صحبت های نسرین مقانلو در برنامه دورهمی. نسرین مقانلو در صحبت هایش در نقش سریال مختارنامه گفت آنچه که دارم از لطف خدا و محبت شما مردم خوبم میباشددوستتان دارم.

نسرین مقانلو بازی در تئاتر 

نسرین مقانلو

بواسطه مادرش ، بازیگری را از نوجوانی در تئاتر شروع کرد تای اینکه سال 1365 در 18 سالگی بعد از گرفتن دیپلم امور مالی بصورت حرفه ای بروی صحنه رفت.

زندگی نامه نسرین مقانلو 

نسرین مقانلو

مقانلو سال 1370 در 23 سالگی با فیلم «دو نیمه سیب» به کارگردانی کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت و یکسال با سریال «آخرین سند» وارد قاب تلویزیون شد. او در کمتر از 2 سال در 6 فیلم سینمایی و 2 سریال بازی کرد و به شدت مورد توجه قرار گرفت. در سال 1372 با فیلم «همسفر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده خوش درخشید اما شهرت اش با فیلم «مهمان مامان» داریوش مهرجویی در سال 1382 شروع شد. حضور در سریال « قلب یخی» و «مختارنامه» سال 89 نیز به محبوبیت اش اضافه کرد.

نسرین مقانلو ازدواج و مهاجرت

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در سال 1372 وقتی 25 ساله بود با «کمال خلیلیان» فوتبالیست معروف آن زمان ازدواج کرد و برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شد. ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

 

 

زندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه  سال 1347 در تهران میباشد. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است. کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

گفت و گو با نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در گفت وگویی به بیان زندگی شخصی و هنری اش پرداخت که بخشی از آن را در ادامه میخوانید. من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه ای ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

یادم است برای بازی در این فیلم به همراه مادرم به رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به «رسول صدرعاملی» گفت یک دختر تازه وارد معرفی ات می کنم که همانی است که برای فیلمت دنبالش می گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم «قربانی» دومین تجربه ام رقم خورد و بلافاصله بعد از آن آقای «تورج منصوری» برای بازی در «بازیچه» از من دعوت کردند و سپس در «امید» آقای حبیب کاوش به ایفای نقش پرداختم.

آغاز فعالیت‌های هنری نسرین مقانلو

او فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.​

وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

نسرین مقانلو و مراقبت های زیبایی و پوست

نسرین مقانلو​من همیشه می‌ گویم همانطور که بدن برای زنده بودن و انرژی و طراوت داشتن احتیاج به آب و غذا دارد، پوست بدن هم احتیاج به آبرسانی و تغذیه سالم دارد. با این وضعیت آلودگی هوا ، فشارها ، استرس کار و زندگی در شهرهای بزرگ و … پوست ما خیلی آسیب می‌ بیند و احتیاج به توجه ویژه دارد. من سال‌ هاست که سلامت پوستم را تحت نظر پزشک متخصص به طور مرتب و منظم، کنترل می‌ کنم.

ارسال نظر: