کدخبر: 15525

برجام | توافق برجام | هدف برجام

برجام به توافق نزدیک است | آمریکایی ها کنار آمدند

طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته به دلیل تمایل ایران برای کنار گذاشتن برخی از مطالبات بی‌ارتباط به توافق ما خوش‌بینی محتاطانه‌ای داشته‌ایم که مسائل می‌تواند به مسیر درست حرکت کند اما در حال حاضر هیچ اطلاعات به‌روزشده‌ای ندارم که در اختیارتان قرار دهم.

هماهنگ‌کننده ارتباطات استراتژیک در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که ایران در هفته‌های گذشته از برخی از مطالباتش عقب‌نشینی کرده است.به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «جان کربی»، هماهنگ‌کننده ارتباطات استراتژیک در شورای امنیت ملی کاخ سفید گفته که واشنگتن هنوز برای رسیدن به توافق در مذاکرات رفع تحریم‌های وین امیدوار است.

جان کربی گفت: «هنوز امیدواریم که می‌توانیم [به توافقی] برای اجرای مجدد برجام برسیم... معتقدیم نسبت به جایی که در گذشته قرار داشتیم [به توافق] نزدیکتر هستیم.»این مقام کاخ سفید در ادامه مدعی شد که ایران در هفته‌های گذشته از برخی از مطالباتش عقب‌نشینی کرده است.

وی در جمع خبرنگاران مدعی شد: «طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته به دلیل تمایل ایران برای کنار گذاشتن برخی از مطالبات بی‌ارتباط به توافق ما خوش‌بینی محتاطانه‌ای داشته‌ایم که مسائل می‌تواند به مسیر درست حرکت کند اما در حال حاضر هیچ اطلاعات به‌روزشده‌ای ندارم که در اختیارتان قرار دهم.»

جان کربی توضیحات بیشتری درباره ادعای اثبات‌نشده خود در خصوص اینکه ایران از چه مطالباتی عقب‌نشینی کرده ارائه نداده است.

ارسال نظر: