کدخبر: 15626

فوتبال | اخبار فوتبال

بازیکنان فوتبال ایران غوغا کردند | شب ذلپذیر لژیونرها

گل اول پورتو توسط طارمی به زیبایی هر چه تمام و با یک شلیک بی‌نظیر به ثمر رسید تا گل زیبای او حسابی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شود.

 برخلاف هفته گذشته که هفته خوبی برای لژیونرهای ایرانی در قاره اروپا نبود، دیشب سه بازیکن ملی‌پوش موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل شدند. مهدی طارمی را می‌توان با عملکردی که شب گذشته در داشت، به عنوان لژیونر برتر هفته انتخاب کرد. در چارچوب هفته پنجم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف ژیل ویسنته رفت و به برتری 2 بر صفر رسید. در این مسابقه، مهدی طارمی مثل همیشه از ابتدا در ترکیب حضور داشت و نمایشی عالی از خود نشان داد.

گل طارمی به ژیل ویسنته

گل اول پورتو توسط طارمی به زیبایی هر چه تمام و با یک شلیک بی‌نظیر به ثمر رسید تا گل زیبای او حسابی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شود. اما این پایان کار مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو نبود، طارمی روی گل دوم تیمش نیز که توسط گالنو به ثمر رسید اثرگذار بود و توانست پاس گل بدهد.

شهاب زاهدی

مهاجم ایرانی پوشکاش مجارستان دیگر لژیونر برتر ایرانی بود که در دیدار مقابل واشاش توانست تیمش را از باخت خارج از خانه نجات بدهد و کاری کند تا برای ششمین مسابقه متوالی شکست‌ناپذیر بمانند.

گل شهاب زاهدی در بازی دیشب

زاهدی در حالی مقابل واشاش موفق شد دومین گل فصل خود را به ثمر رساند که با مصدومیت مواجه شده بود و با ظاهری عجیبی این بازی را دنبال می‌کرد. زاهدی روی یک توپ ارسالی از جناح راست زمین، توپ را با یک شوت تماشایی به تور دروازه چسباند و کار را به تساوی کشید تا او نیز به مانند طارمی با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کند و مورد تمجید کادرفنی و هواداران پوشکاش قرار بگیرد.

علیرضا جهانبخش

بازیکن ایرانی فاینورد که در دقیقه 74 دیدار مقابل ایگلز به ترکیب تیمش اضافه شده بود، در دقیقه 79 با یک توپ‌ربایی در میانه زمین و پاس در عرض برای هم تیمی خود شرایط شوت‌زنی را برای او به وجود آورد و این بازیکن با شوت پای چپ استثنایی به زیر طاق دروازه گل چهارم و برتری تیمش را زد.

پاس گل جهانبخش در بازی دیشب

جهانبخش هفته گذشته نیز در حضور کوتاه مدت در بازی مقابل ایمن یک پاس گل داده بود، همین کار را برابر ایگلز هم تکرار کرد و توانست دومین پاس گل فصل خود را ثبت کند.

ارسال نظر: