کدخبر: 15715

مجری عصر جدید | ایمان قیاسی

مجری عصر جدید عزادار شد | مادر مجری عصر جدید پرکشید

ایمان قیاسی( مجری عصر جدید) مادرش را در سال 89 از دست داده است و دو برادر به نام های امید و مرتضی دارد.

ایمان قیاسی( مجری عصر جدید) مادرش را در سال 89 از دست داده است و دو برادر به نام های امید و مرتضی دارد. ضمنا برادرش مرتضی قیاسی عکاس است . فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد ، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند.

شروع نوازندگی مجری عصر جدید

مجری عصر جدید

بصورت حرفه ای فعالیت خود در موسیقی را بعد از گرفتن دیپلم بعنوان نوازنده پرکاشن شروع کرد او بعنوان نوازنده اولین بار در کنسرت عباس بهادری روی صحنه رفت. متولد 30 خرداد 1362 در تهران، مجری است. ایمان قیاسی فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد، ایمان قیاسی فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند. ایمان قیاسی مجری عصرجدید در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست.

وضعیت ازدواج و همسر مجری عصر جدید

مجری عصر جدید

او در آبان سال 98 ازدواج کرده و متاهل است.خانم شیبا نوروزی، مدیریت صنایع شیر جلگه کویر همسر ایمان قیاسی است.احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج ایمان قیاسی را منتشر کرد و به او تبریک گفت.

مجری عصر جدید و احسان علیخانی

دوستی عمیق بین قیاسی و احسان علیخانی باعث شد با سفارش مجری معروف پایش به عرصه اجرا باز شود و اولین بار در سال 91 با اجرای برنامه سایه روشن وارد مجری گری شود.

از ماه عسل تا عصر جدید

در سال 93 حضورش در صندلی مهمان برنامه ماه عسل با وجود انتقادات گسترده نشان داد دوستی او با علیخانی به شدت مستحکم است. بعد از این برنامه رسما به گروه هنری علیخانی پیوست و حالا بعنوان مجری پشت صحنه برنامه عصر جدید بکارگردانی احسان علیخانی حضور دارد!

آهنگ ها و آلبوم ها مجری عصر جدید

شک

تب تند

قاب عکس خالی

حقمه

نیست

یادش بخیر

هنوزم میتونیم عاشق باشیم

حس منو

زوج هنری مجری عصر جدید

قیاسی که تجربه تیتراژ خوانی برنامه ماه عسل را هم دارد بعد از ممنوع الکاری آرش ظلی پور حالا به زوج هنری احسان علیخانی تبدیل شده است و در بیشتر کارهای اجرایی در کنار او حضور دارد.

خانواده و تحصیلات مجری عصر جدید

مادرش را در سال 89 از دست داده است و دو برادر به نام های امید و مرتضی دارد. ضمنا برادرش مرتضی قیاسی عکاس است . فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد ، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند.

شروع نوازندگی مجری عصر جدید

بصورت حرفه ای فعالیت خود در موسیقی را بعد از گرفتن دیپلم بعنوان نوازنده پرکاشن شروع کرد او بعنوان نوازنده اولین بار در کنسرت عباس بهادری روی صحنه رفت.

آهنگ ها و آلبوم ها

شک

تب تند

قاب عکس خالی

حقمه

نیست

یادش بخیر

هنوزم میتونیم عاشق باشیم

حس منو

ارسال نظر: