کدخبر: 15795

وام | وام قرض الحسنه | وام 200 میلیونی

وام ضروری برای مردم | هر خانواده ایرانی یک وام | نحوه دریافت وام

با توجه به میزان وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۴۵۱ هزار و ۵۸۱ تومان است.

مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح حساب ویژه و داشتن گردش حساب مناسب، امکان درخواست وام ۲۰ میلیون تومانی «طرح اندوخته اجتماعی» بانک مهر ایران را خواهند داشت.کسانی که در یکی از شعب بانک مهر ایران، سپرده قرض الحسنه داشته باشند، امکان دریافت وام ۲۰ میلیونی را دارند. منتهی افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل چهار ماه از گردش حسابشان گذشته باشد. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. این وام قرض الحسنه بوده و تنها ۴ درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماه است.

 با توجه به میزان وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۴۵۱ هزار و ۵۸۱ تومان است. کل سود تسهیلات ۱ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۸۹۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۱ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود.

در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند.در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

علاوه بر این تسهیلات این صندوق در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۷۸۴۰ فقره وام پرداخت شده است.

بنا بر گفته حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان منعقد شده است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.احمد اسفندیاری گفت: این سازمان در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان، زمینه‌ حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم کند.

ارسال نظر: