کدخبر: 15804

قیمت خودرو| قیمت خودرو دیوار | قیمت خودرو سایپا

قیمت خودروهای صفر و دست دوم بازار | قیمت خودروهای داخلی سقوط کرد | قیمت خودرو 21 شهریور 1401

قیمت خودرو صفر داخلی امروز دوشنبه، 21 شهریور 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه، 21 شهریور 1401 اعلام شد. قیمت خودرو در ایران روزانه تغییر می کند. قیمت خودرو دو نرخی است. قیمت خودرو در بازار و کارخانه متفاوت است کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند.

نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟ قیمت خودرو صفر داخلی امروز دوشنبه، 21 شهریور 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.مدتی است که بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. چون عده‌ای منتظر نتیجه مذاکرات وین بودند. عده‌ای هم منتظر ورود خودروهای وارداتی به کشور.  اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد، به نظر نمی‌رسد که تاثیر چندانی بر بازار خودرو داشته باشد. اگر زودتر توافق حاصل می‌شد، این تاثیر بیشتر بود. قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.پژو ۲۰۷ اتومات سه میلیون تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت و اکنون در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ارسال نظر: