کدخبر: 15840

قیمت طلا | اونس طلا | اخبار اقتصادی

قیمت طلا بازار را شوکه کرد | طلا بخریم؟

خرید طلای آبشده نیز نسبت به یک سال گذشته با کاهش روبرو شده، هرچند که حضور در این بازار را ما به مردم توصیه نمی‌کنیم، زیرا این بازار برای مردم عادی که تخصصی در این رابطه ندارند، همراه با ریسک است.

کشتی آرای، نایب‌رئیس اتحادیه طلا گفت: با توجه به نامشخص بودن وضعیت مذاکرات در روزهای آینده، وضعیت بازار طلا قابل پیش‌بینی نیست. در زمان‌هایی که بازار هیجانی نیست، داد و ستد توصیه می‌شود.ابراهیم محمد ولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر عمده تقاضا در بازار مربوط به خرید و فروش طلای آب شده یا همان خام است.

وی بیان کرد: خرید طلای آبشده نیز نسبت به یک سال گذشته با کاهش روبرو شده، هرچند که حضور در این بازار را ما به مردم توصیه نمی‌کنیم، زیرا این بازار برای مردم عادی که تخصصی در این رابطه ندارند، همراه با ریسک است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در رابطه با خرید طلای آبشده فاکتور رسمی فروش صادر نمی‌شود و اگر در عیار و یا وزن طلا مشکلی وجود داشته باشد، خریدار اگر در این کار خبره نباشد، با ضرر و زیان روبرو می‌شود و دستش به نوعی هیج جا بند نیست، زیرا فاکتور خرید را در اختیار ندارد.

ابراهیم محمدولی افزود: بنابراین بهتر است مردم برای سرمایه گذاری نیز مصنوعات طلا خریداری کنند، که بدون هیچ ریسکی است و به بازار طلای آبشده اگر اطلاعی ندارند، ورود نکنند، زیرا تنها واحدهای صنفی طلا و جواهر که در این زمینه سر رشته دارند اقدام به خرید و فروش طلای آبشده، دسته دوم و مستعمل می‌کنند.

ارسال نظر: