کدخبر: 15860

آمار کرونا | آمار کرونا امروز | آمار کرونا در ایران

آمار کرونا امروز 22 شهریور 1401

در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که ۵۲ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و ۱۸۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند. دکتر محمد پهلوان افزود: از این تعداد ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۴۴ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که ۵۲ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

پهلوان افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۸ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۹۸ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۱۹۹ تن رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۳۱۶ هزار و ۴۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.۵۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

هم اینک ۳۵ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

ارسال نظر: