کدخبر: 15912

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

تهران به خون کشید | چاقوکشی در خیابان اصلی

تیم عملیات کلانتری تهرانسر با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را شناسایی و با هماهنگی های قضائی 8 شرور که در این درگیری حضور داشتند، در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش که در تهرانسر ضمن درگیری خودروها شهروندان را تخریب کرده بودند خبر داد.به گزارش رکنا؛ جانشین پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ" محمد قاسم طرهانی " گفت: بامداد روز گذشته در پی درگیری  ۲ گروه از اراذل و اوباش در محله تهرانسر , ۲ دستگاه خودرو تخریب و این افراد با استفاده از قمه و شمشیر و چوب یکدیگر را مصدوم و سپس از محل گریخته بودند.

وی با بیان اینکه این اراذل و اوباش با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری تهرانسر با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را شناسایی و با هماهنگی های قضائی 8 شرور که در این درگیری حضور داشتند، در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهمان که سابقه دار بودند، در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: این متهمین در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و پرونده و متهم به مرجع قضائی ارجاع شد.

ارسال نظر: