کدخبر: 16044

یارانه معیشتی | یارانه | زمان واریز یارانه

یارانه شهریور کی واریز می شود؟

سازمان بهزیستی نیز از طریق وزارتخانه این موضوع را پیگیری کرده است که همه افراد دارای معلولیت مشمول دریافت یارانه دولت باشند.

معاون توسعه مدیریت بهزیستی از معلولانی که به دلیل قرار گرفتن در دهک دهم، یارانه‌شان قطع شده است، اما خواهان دریافت آن هستند، خواست از طریق سامانه اعلامی وزارت کار و رفاه نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.بالاخره پس ازمدتها انتظار  وعده یارانه جدید رئیسی عملی شد و به حساب سرپرستان واریز شد. تاکنون هیچ مسئولی در رابطه با پرداخت یارانه جدید موضوعی را مطرح نکرده است اما بر اساس صحبت کارشناسان  یارانه جدید هنوز قابل برداشت نیست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس آمار عجیبی از به روز نبودن پایگاه اطلاعات شناسایی یارانه بگیران مطرح کرد. معاون توسعه مدیریت بهزیستی از معلولانی که به دلیل قرار گرفتن در دهک دهم، یارانه‌شان قطع شده است، اما خواهان دریافت آن هستند، خواست از طریق سامانه اعلامی وزارت کار و رفاه نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. سیدمرتضی حسینی اظهار کرد: اگر یارانه جدید دولت برای افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی که جزو دهک دهم محسوب می‌شوند حذف شده باشد، از طریق سامانه‌ای که وزارت رفاه اعلام کرده است، اعتراض خود را ثبت کنند.

سازمان بهزیستی نیز از طریق وزارتخانه این موضوع را پیگیری کرده است که همه افراد دارای معلولیت مشمول دریافت یارانه دولت باشند. او بیان کرد: در ستاد گزارشی دال بر این موضوع که یارانه جدید افراد دارای معلولیت تحت پوشش حذف شده باشد، شنیده نشده است و اگر در استان‌ها چنین موضوعی وجود دارد افراد در صورت اعتراض، باید اعتراض خود را از طریق سامانه وزارت رفاه اعلام کنند. ۷۰ هزار سرپرست خانواری که قبلا درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند.

سیده طیبه حسینی، سخنگوی هدفمندی یارانه ها در این خصوص اظهار کرد: سامانه رفاه وزارت رفاه کماکان پذیرای درخواست بازبینی افراد است و افرادی که ماه گذشته درخواست بازبینی آنها ثبت شده و دهک یک تا ۹ شناخته شده باشند، این ماه همراه سایر افراد، یارانه خود را دریافت کردند.

حسینی گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که قبلا درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند. اگر دهک یک تا ۳ باشند، رقم یارانه دریافتی آنها ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و اگر دهک ۴ تا ۹ باشند رقم ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

ارسال نظر: