کدخبر: 16083

حادثه هولناک| حوادث

تصادف خونین در ایران| شهر بهم ریخت

به گفته مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال وبختیاری، سقوط مرگبار مینی بوس درجاده مواصلاتی فارسان به شهرکرد به دره ۲ کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: واژگونی و سقوط مرگبار مینی بوس درجاده مواصلاتی فارسان به شهرکرد در گردنه خلک به دره ۲ کشته برجای گذاشت.

مسعود مثنوی با اعلام این خبرگفت : ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه جمعه اول مهر طی گزارش به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو مینی بوس به دره در محور فارسان به شهرکرد، بلافاصله با هماهنگی لازم با کشیک شهرستانهای فارسان و شهرکرد ۴ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

منثنوی در ادامه گفت بلافاصله تیم های امدادی با ۲ دستگاه امبولانس و ۲ دستگاه خورو نجات به محل حادثه رسیده که پس از ارزیابی اولیه که متاسفانه با صحنه فوت ۲ نفر از هم استانیها مواجه گردیدند که بلافاصله اقدام به رها سازی افراد فوتی نمودند.

وی افزود : ۱۲ مصدوم حادثه توسط عوامل درمانی و امدادگران جمعیت هلال احمر پس از رها سازی به مناطق امن انتقال داده شدند و یک نفر مصدوم نیز به مرکز درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد انتقال داده شد.

مثنوی در پایان یاد آور شد : متاسفانه حوادثی از این دست باعث داغدار شدن خانواده ها می شوند بنابراین سرعت قابل قبول و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادثی مانند این حادثه جلوگیری می کند.

 

ارسال نظر: