کدخبر: 16132

علی کریمی/ عکس علی کریمی / بیوگرافی علی کریمی

اموال علی کریمی مصادره شد | خانه علی کریمی پایگاه بسیج می شود؟

بنری بر در خانه علی کریمی نصب شده است که بر روی آن از قول " دادستانی لواسانات" نوشته شده است: بنا بر دستور مسوول قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد.

حمید رسایی در یک برنام تلویزیونی پیشنهاد مصادره اموال علی کریمی در ایران را مطرح کرده بود. سایت انتخاب با انتشار تصویر بنری در ورودی خانه علی کریمی مدعی شد که خانه این سلبریتی فعال در حوادث اخیر پلمپ شده است.

بنری بر در خانه علی کریمی نصب شده است که بر روی آن از قول " دادستانی لواسانات" نوشته شده است: بنا بر دستور مسوول قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد. خانه علی کریمی بنا بر دستور مسوول قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.بنری بر در خانه علی کریمی نصب شده است که بر روی آن از قول " دادستانی لواسانات"  نوشته شده است: بنا بر دستور مسوول قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد.

توقیف اموال علی کریمی

 

علی کریمی

 

لازم به ذکر است روز گذشته حمید رسایی در یک برنام تلویزیونی پیشنهاد مصادره اموال علی کریمی در ایران را مطرح کرده بود. علی کریمی، پیشکسوت مشهور فوتبال ایران به کمپینی که در مخالفت با مواضع اخیر او راه‌اندازی شده است واکنش متفاوتی نشان داد.

نظرسنجی معنادار علی کریمی از مردم

 

علی کریمی

 

علی کریمی در توئیتر خود در واکنش به کمپین مخالفت با مواضع او در ماجرای اعتراضات به مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی در توئیتر خود با انتشار یک نظرسنجی معنادار نوشت: مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران  فضای مجازی داشته است.

منبع: دنیای اقتصاد

دعوای علی کریمی و روحانی

 

علی کریمی

 

علی کریمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به توهین های یک روحانی واکنش نشان داد. روز گذشته توهین عجیب و تند یک روحانی علیه علی کریمی خبرساز شده بود و حالا به نظر می‌رسد علی کریمی به واسطه یک پست به این موضوع واکنش نشان داده است.

توهین تند و عجیب یک روحانی به استوری علی کریمی با موضوع نذری که بحث برانگیز شده است را ببینید. علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در روز تاسوعا یک استوری انتقادی در خصوص نذری منتشر کرد.

ارسال نظر: