کدخبر: 16220

خبر خوش برای والدین دانش آموزان| بخوانید

احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد، از اختصاص مجوز رایگان و سهمیه سوخت برای والدینی که سرویس مدرسه می شوند، خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای کمک به رفع مشکل سرویس مدرسه به والدینی که سرویس‌دهی دانش‌آموز خود و سایر دانش‌آموزان را تقبل کنند و سرویس مدرسه شوند مجوز رایگان و سهمیه سوخت اختصاص داده می‌شود.

" احمد محبی" در خصوص وضعیت سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری افزود: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در حوزه سرویس‌دهی مدارس کارگروه ماده ۱۸ درنظرگرفته شده که رئیس این کارگروه آموزش‌وپرورش، دبیر کارگروه سازمان تاکسیرانی و عضو دیگر آن نماینده اولیا است.

وی با بیان اینکه وظیفه این کارگروه مدیریت کردن سرویس‌های مدارس است، اظهار کرد: دراین راستا برای اعضا وظایفی را درنظرگرفته شده است که وظیفه شهرداری دراین کارگروه تنها تعیین و ارزیابی شرکت‌های متقاضی سرویس‌دهی مدرسه، صدور مجوز و معرفی آنان به آموزش‌وپرورش است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین ارائه مجوز به رانندگان سرویس مدرسه که از سوی شرکت‌ها طبق ضوابط و پس از ثبت در سامانه "سپند" به سازمان معرفی می‌شوند نیز از دیگر وظایف ما در کارگروه ماده ۱۸ است.

محبی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش این شرکت‌ها را به نواحی مختلف خود اعلام و نواحی نیز به مدارس معرفی می‌کنند و شرکت‌های مذکور برای ارائه سرویس مدرسه با مدارس قرا داد امضا می‌کنند.

وی به تعیین نرخ سرویس مدرسه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در تعیین نرخ سرویس مدارس هم تاکسیرانی شهرداری مشهد نقشی ندارد، بلکه نرخ بر اساس کیلومتر در کارگروه ماده ۱۸ تعیین و برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

 

ارسال نظر: