کدخبر: 16266

مهسا امینی | درگذشت مهسا امینی | مهسا امینی در مجلس

خانواده مهسا امینی از پزشکی قانونی گفتن | شرط خانواده مهسا امینی برای گذشت چیست؟

بدون حضور پزشکان معتمد، به هیچ وجه نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.

خانواده مهسا امینی ساعتی پیش اعلام کردند تنها در صورت حضور پزشک معتمد حاضر به قبول نظریه پزشکی قانونی دارند. نظریه پزشکی قانونی قرار است تا پایان هفته رسما اعلام شود.به گزارش تجارت‌نیوز، مرگ مهسا امینی پس از گذشت دو هفته با حواشی بسیاری همراه بود. از این رو برخی از مسئولان اعلام کرده اند که نظریه پزشکی قانونی مبنی بر علت فوت مهسا امینی را به صورت رسمی اعلام کنند.

به نقل از شرق، خانواده مهسا امینی: بدون حضور پزشکان معتمد، به هیچ وجه نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.

 خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه ما مسیر دادخواهی در مراجع قضایی را انتخاب کرده ایم گفته: با توجه به تحقیقات و مشورت‌های صورت گرفته و با اعتماد به صداقت، شرافت و دانش استادان بزرگوار آقایان دکتر سیدعلی طباطبایی، دکتر کاظم عباسیون، دکتر هوشنگ معین، دکتر علی مشکینی، دکتر موسی تقی‌پور، دکتر محمد فرجی راد، دکتر خسرو پارسا، دکتر بابک زمانی، دکتر غلامرضا بهادرخان و دکتر رضا باقری، از ریاست محترم دادسرای جنایی استان تهران مصرانه می‌خواهیم که دستور تشکیل جلسه کمیسیون پزشکی قانونی با دعوت از حداقل ۵ نفر از اساتید معرفی شده فوق در رشته مغز و اعصاب به همراه دکتر سیف‌الله عبدی متخصص قلب و دکتر محمد صنعتی روانپزشک را صادر فرمایند.

بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخورد‌های اولیه پزشکی قانونی، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.

ارسال نظر: