کدخبر: 16393

وام | وام قرض الحسنه | وام 14 میلیونی

وام کم بهره برای مردم | وام با بازپرداخت 5 ساله بگیرید | شرایط دریافت وام

وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش ۷ برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش‌ یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر از افزایش وام کم بهره به جامعه بزرگ فرهنگیان داد. به گزارش تجارت‌نیوز، سعید مقدم‌زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمی قابل‌ ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشت و رفاه، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه‌های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش‌ و پرورش، تفاهم‌نامه اعتباری جهت اعطای تسهیلات کم‌بهره مرابحه به فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

 

به نقل از همشهری آنلاین، وی افزود: وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش ۷ برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش‌ یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع، درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که قابل‌توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

مقدم‌زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهیلات، تأکید کرد: اولویت با فرهنگیانی است که تاکنون از تسهیلات بانک ملی بهره‌مند نشده‌اند و یا فاقد مسکن هستند که تلاش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن و سرپناه شوند.

وی تصریح کرد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

ارسال نظر: