کدخبر: 16472

یارانه معیشتی | یارانه | زمان واریز یارانه

یارانه 1 میلیون 350 تومانی برای این افراد | یارانه یک میلیونی کی واریز می شود؟

در حال حاضر ۱۵۰۰ مرکز توانبخشی روزانه و توانبخشی پزشکی در کشور فعالیت دارند.

به گفته سرپرست دفتر امور توانبخشی روزانه و توانبخشی پزشکی سازمان بهزیستی کشور این سازمان به کودکان اوتیسمی یارانه می‌دهد. سرپرست دفتر امور توانبخشی روزانه و توانبخشی پزشکی سازمان بهزیستی کشور در ادامه از نیاز افراد دارای معلولیت به ویژه کودکان دارای اوتیسم به گسترش مراکز توانبخشی روزانه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰ مرکز توانبخشی روزانه و توانبخشی پزشکی در کشور فعالیت دارند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رامین رضایی درباره میزان یارانه پرداختی به هر یک از این مراکز افزود: براساس درجه‌بندی مراکز، میزان این یارانه متفاوت است که سال گذشته این میزان برای مراکز درجه ۱، یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و برای مراکز درجه ۲، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی مکلف است سالانه میزان یارانه مراکز توانبخشی را براساس درجه بندی و براساس قانون افزایش دهد که این افزایش امسال چون میزان اعتبارات ما ابلاغ نشده، مشخص نیست. البته جلسات مقدماتی برای ارزیابی افزایش یارانه با انجمن های صنفی و دیگر بخش‌های مرتبط داشته‌ایم اما هنوز به رقم قطعی یارانه نرسیدیم چون باید قیمت تمام شده خدمت را داشته باشیم و از سوی دیگر بستگی به اعتبارات ما دارد.

ارسال نظر: