کدخبر: 16618

قیمت پراید / پراید 111 / قیمت پراید 131

قیمت پراید امروز 29 مهر 1401 | قیمت پراید ثابت شد | پراید 111 چقدر شد؟

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید روز جمعه 29 مهر 1401 در بازار در این صفحه قرار دارد و جدیدترین آن را بخوانید. نزدیک به 15 سال قیمت پراید در بازار خودرو بیش از بقیه خودروها اهمیت داشت. تیراژ بالا و قیمت پراید تقاضای اصلی بازار خودرو را به خود جلب کرد. قیمت پراید برای متقاضیان خرید خودرو اهمیت زیادی دارد. با اینکه بیش از یکسال و نیم از تولید آخرین پراید می گذارد اما کماکان این خودرو و قیمت پراید در رصد مصرف کنندگان است. قیمت پراید روز جمعه 29 مهر ماه 1401 در بازار در این صفحه قرار دارد و جدیدترین آن را بخوانید.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.پژو ۲۰۷ اتومات ۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و اکنون در قیمت ۶۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پراید است به طوری که پراید ۱۱۱ از 205 میلیون تومان به 204 میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن نیز از ۱۷۷ میلیون تومان به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۸۳ میلیون تومان به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده است.

پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۱۸۹ میلیون تومان به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.خودروهای ساینا نیز ارزان شدند به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۱۶ میلیون تومان به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است.

در میان ریزش قیمت خودروهای پراید و ساینا اما خودروهای پژو امروز گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۳۵۵ میلیون تومان به ۳۵۷ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر: