کدخبر: 16650

خودکشی | خودکشی پسر جوان | علت خودکشی؟

عاشقی به خودکشی ختم شد | پسر دل نازک خودش را به باد داد!

پسرم شاد و سلامت بود و در زندگی‌مان مشکلی نداشتیم که او بخواهد این کار را انجام دهد. یک‌بار از من پرسید اگر با دختری در فضای مجازی دوست شود من و خانواده‌ام اجازه ازدواج به او را می‌دهیم یا نه؟

پسر جوان وقتی موفق به ازدواج با دوست اینستاگرامی‌اش نشد از صحنه خودکشی‌اش با قرص‌برنج فیلم گرفت و به زندگی‌اش پایان داد. به گزارش رکنا؛ اوایل هفته گذشته خانواده‌ای که ساکن یکی از محله‌های مرکزی پایتخت بودند به مهمانی خانوادگی رفتند و آخر شب که بازگشتند، دیدند پسر جوان‌شان روی تختخواب بی‌حرکت افتاده و ظرف قرص هم کنارش است. سریع به اورژانس زنگ زدند و کمک خواستند که با حضور امدادگران اورژانس معلوم شد او بر اثر مسمومیت با قرص برنج فوت شده است. با توجه به مشکوک‌بودن مرگ فرزندشان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفتند و مدعی شدند که او به احتمال زیاد قربانی یک ارتباط عاشقانه شده و از دختری که عامل این ماجرا بوده شکایت کردند. 

پدر جوان فوت‌شده برای تحقیقات قضایی نزد قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران رفت. وی به قاضی گفت: پسرم شاد و سلامت بود و در زندگی‌مان مشکلی نداشتیم که او بخواهد این کار را انجام دهد. یک‌بار از من پرسید اگر با دختری در فضای مجازی دوست شود من و خانواده‌ام اجازه ازدواج به او را می‌دهیم یا نه؟ در جواب به او گفتم بهتر است آن فرد را در فضای حقیقی بشناسد و بعد با او ازدواج کند. گمان می‌بریم انگیزه مرگ او براثر یک رابطه عاشقانه باشد، چراکه دخترم به رمز گوشی برادرش دسترسی داشت و وقتی اینستاگرام او را بررسی کرد پی برد که از شش ماه قبل با دختری اینستاگرامی آشنا شده و با او فقط چت می‌کرده و دلباخته‌اش شده بود.

حتی می‌خواسته با وی ازدواج کند اما آن دختر هیچ‌وقت ملاقاتی با پسرمان نداشته و حتی این اواخر هم به او گفته بوده که قصد ازدواج با پسری دیگر را دارد و این رابطه فقط یک دوستی مجازی ساده بوده و بهتر است پسرم او را فراموش کند.  پدر داغدیده ادامه داد: حتی شبی که پسرم می‌خواست خودکشی کند به آن دختر ماجرا را گفته و از خودش و صحنه خودکشی‌اش دو فیلم برای دختر ارسال کرده که آن دختر هیچ توجهی نکرده و مانع مرگ او نشده است. پس از این شکایت، بازپرس جنایی دستور تحقیقات درباره این ادعا را صادر کرد.

ارسال نظر: