کدخبر: 16655

رئیسی| رئیس جمهور | ابراهیم رئیسی

پیام رئیسی برای مردم | رئیسی چه گفت؟

امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدید‌ها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.۴۰ درصد رشد صادرات و ۱۳ درصد رشد صادرات غیرنفتی در سال جاری نشان از عزم صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز بیش از ۲۰۰۰ کارخانه و گارگاه تولیدی احیا شده است، تاکید کرد: بگذارید دشمن از این مسئله عصبانی شود و از عصبانیت بمیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی صبح امروز (شنبه) در آئین گرامیداشت روز ملی صادرات با قدردانی از همه تلاش‌گران عرصه صادرات به ویژه در بخش محصولات غیرنفتی، از ۵ صادرکننده برتر کشور به نمایندگی از ۵۷ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح تجلیل کرد.

رئیس‌جمهور در این مراسم با بیان اینکه رشد اقتصادی در کشور به عنوان یک آرمان دست‌نیافتنی نیست، گفت: رشد اقتصادی امری است که اتفاق می‌افتد و این دشمن را عصبانی کرده است. ما امروز جنگ اراده‌ها را داریم. یک اراده نمی‌خواهد ما تولید داشته باشیم و ملت ایران با اراده می‌خواهد این کار را انجام دهد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه تمام تلاش باید در جهت رشد تولید دانش پایه باشد، ادامه داد: دستیابی به رشد اقتصادی در گرو رشد تولید و رشد صادرات در کشور است. سربازان جنگ تحریمی همان تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت باید بر مقررات‌زدایی متمرکز باشد، افزود: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدید‌ها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.۴۰ درصد رشد صادرات و ۱۳ درصد رشد صادرات غیرنفتی در سال جاری نشان از عزم صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

آیت‌الله رئیسی همچنین با بیان اینکه امروز بیش از ۲۰۰۰ کارخانه و گارگاه تولیدی احیا شده است، تاکید کرد: بگذارید دشمن از این مسئله عصبانی شود و از عصبانیت بمیرد. کشوری که شما به آن سیم خاردار نمی‌دادید اکنون از آن تسلیحات نظامی می‌خواهید.

ارسال نظر: