کدخبر: 16741

وام | وام فرزندآوری | وام 100 میلیونی

رقم وام فرزندآوری تغییر کرد | بچه بیارید وام بگیرید

برای اولین بار وام عتبات عالیات به دانشجویان اختصاص می‌یابد، مبلغ این وام تا ۳ میلیون تومان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به افزایش ۲ برابری وام‌های ازدواج و فرزندآوری دانشجویان، از آغاز ثبت‌نام وام ضروری از ۱۵ آبان ماه خبر داد. مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه ثبت‌نام وام‌های دانشجویی آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد، گفت: ثبت‌نام وام‌های ضروری از ۱۵ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد، دانشجویان می‌توانند در این فرصت اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه وام‌های ضروری دانشجویان ۲ قسمت شده‌اند و این وام‌ها برای نخستین بار در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: برای اولین بار وام عتبات عالیات به دانشجویان اختصاص می‌یابد، مبلغ این وام تا ۳ میلیون تومان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: بخش دوم وام ضروری دانشجویان وام خرید تجهیزات دانشگاهی است که مبلغ آن تا ۷ میلیون تومان است و دانشجویان پس از ثبت‌نام می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی همجنین با تاکید بر اینکه وام‌های تحصیلی دانشجویان متاهل ۲ برابر پرداخت می‌شود، گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری وام ازدواج دانشجویان و وام فرزندآوری ۲ برابر شده است.

ارسال نظر: