کدخبر: 16842

آمار کرونا | آمار کرونا امروز | آمار کرونا در ایران

آمار کرونا امروز 7 آبان 1401 | کرونا جان چند نفر را گرفت؟

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴هزار و ۵۷۱نفر رسید.

آمار کرونا امروز ۷ آبان ۱۴۰۱ اعلام شد. ۱۲۴بیمار امروز به کرونا مبتلا شدند و ۶ نفر جان خود را از دست دادند.به گزارش تجارت‌نیوز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیدترین آمار کرونا را منتشر کرد.

به نقل از ایسنا، از دیروز تا امروز ۷ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲۴بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۵۷نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کرونا در کشور به ۷میلیون و ۵۵۷هزار و ۳۶۴نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴هزار و ۵۷۱نفر رسید.

تاکنون ۷میلیون ۳۳۱هزار و ۵۹۵نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون ۵۴میلیون و ۳۵۰هزار و ۵۲۲ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

همچنین تاکنون ۶۵میلیون و ۱۱۸هزار و ۷۲نفر دُز اول، ۵۸میلیون و ۵۲۳هزار و ۳۷۸نفر دُز دوم و ۳۱میلیون و ۳۲۵هزار و ۵۰۸نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴میلیون و ۹۶۶هزار و ۹۵۸ دُز رسید. در شبانه‌روز گذشته نیز ۵هزار و ۳۲۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر: