کدخبر: 16888

حسن یزدانی داماد شد | همسر حسن یزدانی کیست؟

با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مساباقت از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.

شایعه ازدواج حسن یزدانی با دختر خارجی علنی شد.کشتی گیر ژاپنی به نام اوزاکی با پوشیدن تی شرت با عکس حسن یزدانی برای ایرانی ها دلبری کرد. هادی چوپان و همسرش نونوکا اوزاکی کشتی گیر زن ژاپنی که صاحب مدال طلای مسابقات جهانی صربستان شده است از طرفداران حسن ییزدانی است و پیراهنی با ععکس این سوپراستار کشتی به تن کرد.رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان از روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می شود.

با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مساباقت از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی در صورت صعود دو آزادکار به فینال رقابت ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی 60 سالهرقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و حسن یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی 60 ساله به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان قرار است از روز شنبه نوزدهم شهریورماه  و به مدت 9 روز در شهر بلگراد صربستان برگزار شود. به همین دلیل و در فاصله دو هفته تا آغاز این رقابت‌ها، ما هم تصمیم گرفته‌ایم که روزانه یک وزن از اوزان دهگانه هر یک از دو بخش آزاد و فرنگی را مورد بررسی قرار دهیم. در این مطلب به بررسی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد خواهیم پرداخت که در روزهای  24 و 25 شهریورماه انجام خواهد شد.

ارسال نظر: