کدخبر: 16891

مجری معروف پیشواز مرگ رفت | عکس سنگ قبر مجری معروف

من مثل همه دوستان دیگر نگران سلامتی آقا بودم اما دیروز ایشان را شاداب دیدم و بسیار خوشحال شدم و از ته دل خدا را شکر کردم.

سنگ قبر نجم الدین شریعتی سفارش داده شد. پیشنهادات ازدواج برای نجم‌الدین شریعتی سوژه شد. حاج آقا فرحزاد، کارشناس برنامه سمت خدا از موج پیام های ازدواج برای نجم‌الدین شریعتی صحبت کرد. نجم‌الدین شریعتی خیلی ها می خواهند زن دوم نجم‌الدین شریعتی باشند. نجم‌الدین شریعتی مجری محبوب و توانمند برنامه سمت خداست. 

 

نجم الدین شریعتی یک خواهر و یک برادر دارد و در سن ۲۳ سالگی در حالی که در دانشگاه تدیس میکرذه است ازدواج کرده و حالا چندین سال است که متاهل است و ایشان و همسرشان دارای یک فرزند به نام محی الدین که ۸ سال سن دارد هستند. مجری برنامه سمت خدا گفت: من مثل همه دوستان نگران سلامتی آقا بودم اما دیروز ایشان را شاداب دیدم و بسیار خوشحال شدم و از ته دل خدا را شکر کردم.

مجری معروف

نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما و تلویزیون «خبرگزاری دانشجو» در رابطه با عیادت خود از رهبر معظم انقلاب گفت: عصر دیروز یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی من بود که آقا را دیدم.

وی افزود: من مثل همه دوستان دیگر نگران سلامتی آقا بودم اما دیروز ایشان را شاداب دیدم و بسیار خوشحال شدم و از ته دل خدا را شکر کردم.

ارسال نظر: